نکته عجیبی که پاشازاده به آن اشاره کرد ،چرا با سرمایه های باشگاهتان اینگونه برخورد کردید!

شناسه خبر: 26562
تاریخ انتشار: 29 تیر 1399

 

مهدی پاشازاده سرمربی جدید شاهین شهرداری در گفتگویی مفصل با خبرگذاری ایسنا به مسائل زیادی پیرامون شکست پر گل تیمش مقابل گل گهر اشاره کرده اما در این میان نکته های غیر قابل هضمی مطرح شده و نشان میدهد چرا تیم بوشهری با این شکل مدیریت در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد!

اینکه چرا نام بازیکنان امید و جوانان باشگاه که اتفاقا در لیگ برتر جوانان و امید نتایج قابل قبولی هم گرفته اند ،رد نشده واقعا تاسف بار است.

مگر محبی ،مشایخ،کریم زاده و ده ها نمونه اینچنینی حالا در لیگ برتر با تیمهای مختلف جولان نمی دهند پس چرا این اتفاقات رخ داده است!

چه بر سر فوتبال بوشهر آمده که سرمربی جدید از بازگرداندن مدافعی که می خواست با باشگاه تسویه حساب کند به تیم و بازی مقابل گل گهر خبر داده است!

وقتی یک باشگاه در طول فصل ۴ سرمربی انتخاب میکند،آنوقت توقع دارید در لیگ برتر رده های بالای جدول را نشانه بگیریم!این فوتبال بخصوص در سطح بوشهر اول مدیر حرفه ای می خواهد و بعد اتفاقات بهتر…این ۵ بازی بگذرد تا بعد…

 

دو موردی که سرمربی شاهین شهرداری اشاره کرده:

بازیکن را از خانه به زمین آوردیم

وی با بیان اینکه تیمش مدافع وسط دیگری نداشت، اظهار داشت: مجبور شدیم حامد محمودی که چند هفته پیش می‌خواست با باشگاه تسویه حساب کند و از شاهین جدا شود، را از خانه بیاوریم و در زمین بگذاریم. بازیکن ما در ثانیه ۲۰ سرش را پایین آورد و نمی‌دانم چگونه وقتی سر بازیکن پایین است، پنالتی رخ می‌دهد. در گل دوم هم دروازه‌بان ما باید از دروازه خارج می‌شد که این کار را نکرد و مهاجم حریف گل دوم را زد. تا دقیقه ۵، دو گل به گل‌گهر هدیه دادیم.

اسم یک بازیکن جوان یا امید را هم در لیست شاهین رد نکردند
پاشازاده درباره اینکه سرمربیان پیشین شاهین بعضاً بازیکنانی را از ترکیب این تیم کنار می‌گذاشتند و اینکه آیا او نیز چنین کاری را خواهد کرد یا خیر، گفت: این کار بسیار غیرحرفه‌ای است. مربی می‌تواند به بازیکن بازی ندهد و بازیکن را وقتی از تیم کنار می‌گذارند که حاشیه ایجاد کند. مگر چند بازیکن داریم که برخی از آن‌ها را کنار بگذاریم؟ متاسفانه کادر‌های قبلی، اسم یک بازیکن جوان یا امید را در لیست شاهین رد نکردند و این خیلی به ما لطمه زده است. این جوانان باید در سال‌های آینده به باشگاه کمک کنند و اگر اسم آن‌ها را رد می‌کردند، اتفاق خاصی رخ نمی‌داد، اما این کار را نکردند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.