سوژه روز:من میلاد اهل بوالخیر ،هم کارگری میکنم و هم گل می زنم!

شناسه خبر: 27262
تاریخ انتشار: 01 شهریور 1399

در سالی که پولهای فوتبال در استان بوشهر با بی کفایتی محض خرج بازیکنان پا به سن گذاشته شد تا دو تیم شاهین شهرداری و پارس جنوبی جم ،سقوط آزاد به لیگ یک را تجربه کنند،بازیکنان بومی و گمنام در شاهین بندر عامری برای اهالی فوتبال چشم نوازی کردند تا مشخص شود فوتبال در استان بوشهر فقط پول نیست و ای کاش یک پنجم هزینه های گزافی که خرج بازیکنان پا به سن گذاشته در پارس جنوبی جم شده بود به همین بازیکنان بی ادعا اما مستعد تعلق میگرفت!

میلاد دریانوردی از بندر بوالخیر در تیم یکدست شاهین عامری یکی از همین ستاره ها بود که با به ثمر رساندن ۱۱ گل و ارسال ۱۳ پاس گل نشان داد چه بازیکن با کیفیتی است و اگر چشمان تیزبینی در دو تیم لیگ برتری استان وجود داشت ،همین بازیکنان کم و نام و نشان می توانستند با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را داشته باشند.

رضا خالقی فر۳۶ ساله،حسن ابراهیمی ۳۵ ساله،امین منوچهری ۳۵ ساله،محمد نوری ۳۷ ساله به این نامها دقت کنید .فقط ۴ بازیکن خط هجومی پارس در لیگ برتر امسال هستند که نمی شود سابقه خوب آنها در گذشته و ایام جوانی را کتمان کرد اما با نگاهی به بازی های این فصل و عدم کارایی آنها در این سن و سال ،این سوال در ذهن اهالی فوتبال نقش بسته که چرا نباید بازیکنانی مانند دریانوردی با انگیزه که فقط ۲۷ سال سن دارد در تیم استان خودشان جایی داشته باشند!

 

میلاد دریانوردی با افتخار به شغل شریف کارگری در بندر بوالخیر مشغول است که روزها در اسکله بار خالی میکرد و عصر ها در تمرینات شاهین عامری شرکت کرد. این پدیده جدید فوتبال استان بوشهر که یک فصل رویایی را در شاهین عامری پشت سر گذاشت تا تیم تنگستانی سهمیه مهم لیگ دو را کسب کند.
وحدت پدیده،توحید بولخیر،تنگ زرد دیگر تیمهایی بودند که این بازیکن گمنام اما با انگیزه در آنها سابقه فعالیت داشته و حالا به لیگ دسته دوم ایران رسیده است.باید به همچین بازیکنانی بپردازیم که در شاهین عامری باز هم وجود دارند و با افتخار برای گذران زندگی به شغل شریف کارگری مشغولند اما در کنار ان فوتبال را با عشق بازی میکنند.

 

میلاد دریانوردی از ساعت ۶ صبح تا ۳ ظهر کار میکند؛آنهم کاری سخت و طاقت فرسا و سپس راهی مستطیل سبز می شود تا رویاهایش در فوتبال را با شاهین عامری دنبال کند،ما به تو افتخار میکنیم پسر و حالا یک استان باید به تو افتخار کند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.