دهدار رئیس شورای شهر بوشهر:از مردم بابت سقوط شاهین عذرخواهی میکنم.در مورد انتخاب مربی بعد از ویسی ،مسیگر دوست داشت خودش تصمیم نهایی را بگیرد!من از کنگانی خواهش کردم که کنار تیم باشد اما برخی اجازه ندادند!

شناسه خبر: 27294
تاریخ انتشار: 05 شهریور 1399

 

سه شنبه شب برنامه نشان شبکه استانی بوشهر در حالی پخش شد که مجتبی صالح احمدی مجری برنامه مهمان ویزه ای داشت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر ابوذر دهدار رئیس شورای شهر بوشهر در استدیو حاضر شد و در مورد عوامل سقوط دو نماینده لیگ برتری استان حرف زد.

 

ابوذر دهدار در ابتدای صحبتهایش گفت:دو سال تجربه حضور در لیگ دسته دوم ،سپس صعود به لیگ یک و پشت سر آن صعود به لیگ برتر را در پی داشت.ابتدا بابت سقوط تیم از هواداران عذرخواهی میکنم ولی من صادقانه و شفاف با مردم صحبت خواهم کرد.دلایلی زیادی در این سقوط مطرح است که مهمترین آن عدم ثبات باشگاه می توان نام برد.

 

رئیس شورای شهر ادامه داد:با پیشکسوتان زیادی در مورد صندلی مدیر عاملی تیم صحبت شد که هیچ کدام قبول نکردندبا آقای گزی حرف زدم که ایشان گفت به دلیل شرایط سنی قبول نمیکنم.هیچ نهاد و اداره ای در استان جز شهرداری به تیم شاهین کمک نکرد.در مورد حضور آقای مجید حسینی کنگانی در امور مدیریتی تیم باید گلایه خود را اعلام کنم.متاسفانه استقبال خوبی از این مسئله نشد با وجودی که ایشان تجریبات زیادی داشتند.حضور موقتی کنگانی در همان دو هفته مثبت بود اما برخی اجازه ندادند!

 

دهدار تصریح کرد:در مورد اعضای هیات مدیره و نحوه انتخاب آنها ایراداتی بود که باید به مردم بگویم.یک سری که اصلا حضور فعالی نداشتند!

مشکل شاهین شهرداری مالی نبود و اینکه بازیکن فقط نگاه مادی به تیم داشته باشد ، خیلی بد است! ویسی مربی بدی نبود و خیلی از دوستان بعد از صعود به لیگ برتر گفتند که وی بماند و کارش را ادامه دهد.او در استقلال خوزستان و حتی نیم فصل دوم پیکان عملکردی قابل دفاع داشت ولی در شاهین شهرداری جواب نداد که در فوتبال همه این اتفاقات رخ می دهد.هوادار بابت سقوط ناراحت است و من به آنها حق میدهم .ماجرای اسپانسر هم بیشتر جنبه تبلبغاتی داشت و تضمینی برای تیمداری که خیال ما را راحت کند وجود نداشت!

 

رئیس شورای شهر بوشهر تاکید کرد:۶۵ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده و ابتدای فصل قید شده بود که اگر تیم سقوط کرد ۳۰درصد جریمه خواهند شد.با بدهی ۴ میلیاردی گذشته و هزینه های  فصل جاری حدود ۱۸ میلیارد تومان برای شاهین شهرداری هزینه شده است که باز هم میگویم برای مطلوب شدن وضعیت اجتماعی شهر باید این کار صورت میگرفت.

در وضعیت شاهین مشکلات مدیریتی قطعا وجود داشت.ما حتی در میانه های فصل به آقای رضاییان پیشنها مدیر عاملی دادیم که در ان مقطع شهردار که رئیس هیات مدیره بود  اعلام کرد مسیگر به کار خود ادامه دهد!هیچ کدام از شورای شهر در کار مسیگر دخالت نکرد و حتی بعد از جدایی ویسی نامهای بزرگی مانند دایی،کریمی برای نیمکت شاهین مطرح شد که مسیگر دوست داشت  خودش تصمیم گیرنده نهایی باشد !

 

دهدار در خاتمه صحبتهای گفت:قطعا برای تیمداری در فصل آتی برنامه داریم و باید رایزنی های لازم را انجام دهیم.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.