تمجید کونسیسائو از طارمی: یک مهاجم عالی،شخصیت جالبی دارد و بسیار فروتن است

شناسه خبر: 27396
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1399

مربی پورتو ملی پوش ایرانی را ” یک بازیکن ناب و پالایش شده ” توصیف و خوشحالی اش را از این انتقال ابراز می کند.

با گذشت چند روز از رسمی شدن انتقال مهدی طارمی به پورتو و حضور این بازیکن در تمرینات قهرمان پرتغال ، هنوز این موضوعی جالب توجه برای رسانه های پرتغال است . روزنامه Jogo در این رابطه نوشت:” سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو رضایتش از استخدام مهدی طارمی را پنهان نمی کند. سرمربی اف سی پورتو معتقد است که ملی پوش ایرانی ویژگی هایی دارد که می تواند خودش را به عنوان یک مهاجم برای یک باشگاه بزرگ مطرح کند.”

او در مصاحبه ای که روز گذشته منتشر شد در مورد طارمی گفت:” او بازیک جالبی است که می تواند در نوک خط حمله بازی کند اما همچنین می تواند در فضای پشت مهاجمان نیز حضور داشته باشد. او همچنین بازیکن توانایی در انجام حرکت های کوتاه در عمق است.”

سرمربی پورتو در تمجید توانایی های طارمی افزود:” او یک بازیکن آماده ، باتجربه و صیقل خورده است و آنچه من دیدم که اینکه طارمی یک مهاجم عالی است چرا که فضاهایی را در خط دفاعی حریف پیدا می کند که یافتن آن ها کار دشواری است. فقط بازیکنان باتجربه می توانند این کار را انجام بدهند. او این ویژگی ها را دارد و سپس شخصیتی دارد که من آن را دوست دارم. بسیار فروتن است و نسبت به آنچه مربی می خواهد و کارهای تیمی احترام می گذارد.”

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.