مدیر رسانه ای جدید باشگاه پارس جنوبی جم منصوب شد
شناسه خبر: 28583
تاریخ انتشار: 23 نوامبر 2020
از سوی مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم مدیر رسانه و روابط عمومی جدید این باشگاه منصوب شد.
با تاييد بهرام رضائیان مديرعامل باشگاه پارس جنوبي جم، سيدعظيم حسيني رسما به عنوان مدير رسانه اي و روابط عمومي باشگاه معرفي شد.
عضویت در کانال تلگرام پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر
عضویت در کانال تلگرام
لینک کوتاه خبر
خبرهای مرتبط
نظرات
کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان میگذارید.

