مدیر رسانه ای جدید باشگاه پارس جنوبی جم منصوب شد

شناسه خبر: 28583
تاریخ انتشار: 23 نوامبر 2020

از سوی مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم مدیر رسانه و روابط عمومی جدید این باشگاه منصوب شد.

با تاييد بهرام رضائیان مديرعامل باشگاه پارس جنوبي جم، سيدعظيم حسيني رسما به عنوان مدير رسانه اي و روابط عمومي باشگاه معرفي شد.


عضویت در کانال تلگرام پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر

عضویت در کانال تلگرام

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.

تبلیغات