ستاره دربی استان بوشهر ،فاتح از شهر منتظران +عکس

شناسه خبر: 29239
تاریخ انتشار: 04 دی 1399

پارس جنوبی جم در روزی موفق شد دربی استان بوشهر را به سود خاتمه دهد که یک مهاجم بلند بالا در نوک خط حمله این تیم روز درخشانی را پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر علی فاتح که سال گذشته در لیگ دسته دوم و تیم استقلال ملا ثانی بازی میکرد با نظر محمد نصرتی به پارس جنوبی جم پیوست .این بازیکن بلند بالا که فیزیک مناسبی دارد روی توپهای هوایی موثر واقع شد و در خلق موقعیت برای هم تیمی هایش نیز موفق عمل کرد.

لیگ یک معمولا لیگ بلند زنهاست و بازیکنانی با فیزیک این بازیکن در خط حمله هر تیمی می توانند علاوه بر گلزنی روی توپهای برگشتی و ارسالی در جناحین تاثیر مستقیم گذاشته تا تیمشان به گل برسد.فاتح فیزیک بلند و کشیده ای دارد و حتی مدل موهایش شبیه زلاتان بزرگ است.باید دید این روند خوب فاتح در خط حمله پارس تا کجا ادامه پیدا میکند و تعداد گلهای او در فصل اخیر لیگ یک به چه عددی خواهد رسید!

فاتح بازیکن خوزستانی اهل شهر کوچکی بنام منتظران در نزدیکی {شهرستان دزفول } می باشد که برای بوشهری ها نام آشناست  بازیکنان دزفولی مانند عبدالله کرمی و سعید پیرسراندیب در شاهین بازی کرده اند و به نوعی با آنها همشهری محسوب میشود.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.