کمالوند:در نیم فصل به شکلی بازیکن خواهیم گرفت که در میان مدعیان قرار بگیریم/نبود تماشاگر به ضرر ما شده

شناسه خبر: 29748
تاریخ انتشار: 24 دی 1399

سرمربی شاهین شهرداری میگوید در نیم فصل دوم به شکلی یارگیری خواهیم کرد تا در میان مدعیان صعود قرار بگیریم.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر فراز کمالوند سرمربی شاهین در گفتگوی تلفنی خود با برنامه “سکو” با بیان این مطلب گفت:باز هم میگویم ما آخرین تیمی بودیم که در میان تیمهای لیگ برتری و لیگ یکی آماده حضور در رقابتها بودیم.با هر مشقتی بود تیم را بستیم که در این میان عقب زمین یا به عبارتی سازمان دفاعی ما مشکلی ندارد اما در خط حمله جز ابراهیمی نتوانستیم نفراتی را که میخواهیم جذب کنیم.

کمالوند ادامه داد:نیازمند یک فروارد با تجربه هستیم که از همین حالا به فکر جذب خواهم بود..با این وجود سعی خواهیم کرد فاصله ما با بالای جدول زیاد نشود تا طبق وعده ای که دادیم در نیم فصل و ادامه راه بتوانیم خودمان را به جمع تیمهای بالای جدول برسانیم.

وی تصریح کرد:باید در خط حمله تقویت شویم.ما با بچه هایی که قرارداد بستیم از همان ابتدا به نحوی با بازیکنان قرارداد نوشتیم که اگر روزی بازیکنی بدرد کادر فنی نخورد تا همان روز حقوق خود را بگیرد و از تیم کنار برود.خوشبختانه سیستمی را لحاظ کردیم تا بار مالی روی دست باشگاه ایجاد نشود.در همین بازی مقابل چوکا مالکیت توپ مال ما بود و حتی در بازی مقابل بادران هم سه چهار موقعیت عالی را گل نزدیم که باید تمرینات ما هم بیشتر شود.

 

کمالوند افزود:در سالهایی که با شیرین فراز یا تراکتور سازی صعود کردیم در همان فصل ،از تیمهای صدر امتیاز عقب بودم اما در ادامه شکر خدا صعود هم محقق شد.در نیم فصل حداقل چهار بازیکن جدید خواهیم گرفت که بیشتر به قسمت جلوی زمین اضافه میشوند.

نباید از بدشانسی ما هم به سادگی گذشت که بحث کرونا برای تیمی مثل شاهین شهرداری دردسر شده چرا که نبود تماشاگران واقعا به ضرر ماست.پتانسیل اصلی تیمهایی مانند شاهین همیشه تماشاگر بوده است.از همین تریبون به هواداران قول میدهم که در میان تیمهای بالای جدول باشیم.

سرمربی شاهین شهرداری تصریح کرد:شاهین از سال گذشته بازیکنی نداشت که ما استفاده کنیم.بهروز نوروزی ،سلمان بحرانی و امین مشایخ به دیگر تیمها رفتند تا برای ساختن تیم جدید کارمان سخت تر شود.

کمالوند در رابطه با این سوال که شاید مسئولان تیم انگیزه ای برای صعود ندارند اینگونه پاسخ داد:من تا کنون به این نتیجه نرسیده ام و منم آدمی نیستم که در این شرایط کار کنم.مشکل شاهین این بود که در فاصله ۱۶ روز مانده به بازی ها با من مذاکره شد و طبیعتا تایم اندکی برای بستن تیم داشتیم.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.