گزارش روز:ایرانجوان و سراب پیش رو….هیات مدیره ای که می تواند یا نمی تواند!

شناسه خبر: 29802
تاریخ انتشار: 26 دی 1399

ایرانجوان باشگاه قدیمی و با سابقه بوشهری مانند چند سال گذشته باز هم شاهد اتفاقاتی است که از همان ابتدای فصل هم قابل پیش بینی بنظر می رسید و مشخص نیست مدیریت حاکم بر باشگاه به دنبال چه چیزی می باشد که هنوز محقق نشده!

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر از ابتدای هفته {شنبه} که ایرانجوان مقابل سپیدرود به میدان رفت ،خرمزی و شاگردانش تمرینی را برگزار نکرده اند و شنیده شده این بار عصبانیت بازیکنان حتی بومی ها از بابت وعده های تکراری آنقدر جدی شده که حاضر نیستند به هیچ قیمتی مقابل شهرداری همدان در هفته جاری به میدان بروند!

در این میان نقش هیات مدیره و افراد کلان باشگاه درتصمیم گیری های جاری باشگاه بر هوادارن این تیم هم پوشیده است که آیا توان تصمیم گیری دارند یا خیر!؟ایرانجوان در شرایط فعلی افرادی را می خواهد که توان به حرکت درآوردن تیم و بازیکنان را داشته باشند حال با پرداخت پول قراردادهایشان یا با گفتار صادقانه که به نظر می رسد این دومی برای بازیکنان فعلی از هر اتفاق دیگری مهم تر است!

بازیکن از استانی دیگری به بوشهر آمده تا فوتبال بازی کند و ابتدای فصل هم وعده هایی شنیده در حد لالیگا اما این قصه تکراری ابتدای هر فصل برای تیم بوشهری ادامه دارد تا ناکامی های مدیریتی همچنان به چشم بیاید!

در سالهای اخیر هیات مدیره باشگاه ایرانجوان نتوانسته یک تصمیم مهم در انتخاب مدیر یا حتی عزل و نصب ها داشته باشد که در نوع خود جای تعجب دارد ،آنهم برای باشگاهی که با داشتن املاک میلیاردی می تواند یکی از ثروتمندترین باشگاه های ایران لقب بگیرد اما در تهیه مبلغی در حدود سه میلیارد تومان بر هر فصل عاجز نشان داده است!

اگر مدیریت فعلی توان تیمداری ندارد چه بهتر که تکلیف بازیکنان و کادر فنی را مشخص کنند تا شاید فکر بهتری برای تیم بوشهری در ادامه رقابتهای لیگ دسته دوم شود!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.