برنامه فوتبال بوشهر در هفته پیش رو:از دربی درون استانی تا بازی مهم برای شاهینی ها

شناسه خبر: 29952
تاریخ انتشار: 04 بهمن 1399

هفته جاری نمایندگان استان بوشهر بازی های مهمی در پیش دارند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر شاهین شهرداری در خانه میزبان رایکای بابل خواهد بود.این بازی برای تیم بوشهری از چند جهت می تواند مهم باشد.شاگردان کمالوند در دو بازی اخیر نتایج خوبی را کسب نکرده اند و با بردن تیم شمالی می توانند در میانه های جدول خود را تثبیت کنند.نادر دست نشان مربی رایکا سال گذشته تا پای میز مذاکره با بوشهری ها هم آمده بود !

دوشنبه پارس راهی ارومیه می شود تا مقابل نود انتهای جدولی بازی کند.پارس بعد از سه شکست، یک برد روحیه بخش را جشن گرفت تا باز هم در میان مدعیان قرار بگیرد.شاید این بازی روی کاغذ برای شاگردان نصرتی ساده باشد اما میزبان برای فرار از قعر جدول تلاش میکند.

در لیگ دسته دوم هم نمایندگان استان بازی های مهمی دارند.شاهین عامری در اهرم میزبان نیرو زمینی دیگر تیم مدعی گروه می باشد.رضا نظرزاده و تیمش اولین سال حضور در لیگ دسته دوم را تجربه میکنند و باید انتظار منطقی از آنها داشت.ماندن در لیگ دسته دو بهترین اتفاق برای شاهین است حال اگر این بازی را ببرند می توانند در نیمه بالایی جدول قرار بگیرند.

ایرانجوان بعد از جنجالهای هفته گذشته ،باید در تهران به مصاف ویستا توربین و فرشاد پیوس برود.با استعفای خرمزی در مصاحبه بعد از بازی و اعتراض بازیکنان ،همه منتظر هستندتکلیف ایرانجوان زودتر روشن شود.ایرانجوان اگر میخواهد به نیمه بالایی جدول برسد  باید در تهران  امتیاز بگیرد.

امید گناوه که در هفته های اول لیگ دو،همه را غافلگیر کرده در خانه میزبان اسپاد تهران خواهد بود.این بازی خانگی برای گناوه ای ها بسیار مهم است و با بردن و کسب سه امتیاز صدر جدول همچنان برای شاگردان عبدالهی خواهد بود.امید فصل را به خوبی شروع کرده و سرمربی تیم دوست دارد با همین روند لیگ را ادامه دهد.

در لیگ دسته سوم یک بازی درون استانی میان پرسپولیس نوین خورموج و پرسپولیس برازجان برگزار می شود.هر دو تیم برای صعود انگیزه های لازم را دارند و باید منتظر یک دربی استانی میان قرمزهای خورموج و برازجان باشیم!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.