ویسی: با اختلافات شخصی من را از شاهین کنار گذاشتند!

شناسه خبر: 30365
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1399

پس از اتمام دیدار دو تیم خیبر خرم‌آباد و شاهین شهرداری بوشهر با نتیجه تساوی بدون گل، عبدالله ویسی سرمربی خیبر درباره شرایط تیمش و دیدار امروز توضیح داد: خیبر خرم آباد هدف بقا در لیگ را نداشته و با هر شرایطی می‎ جنگد تا خود را به سطح اول فوتبال کشور برساند؛ شرایط شاهین و خیبر خرم آباد به نحوی بود که هر دو تیم برای سه امتیاز تلاش کردند و با هدف برد وارد زمین مسابقه شده بودند.

 

وی افزود: با توجه به ۶ امتیازی بودن این بازی و همچنین کیفیت خوب زمین هر دو تیم بازی خوبی ارائه و روی زمین بازی کردند اما بازی بدون گل پایان یافت؛ با این حال با توجه به شرایط تیم کسب یک امتیاز توسط خیبر خرم آباد در خانه حریف ارزشمند است و باید با بیشتر کردن تلاش خود در بازی‏ های آینده سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

ویسی درباره تساوی‌های سریالی تیمش در لیگ یک گفت: شاهین و خیبر شرایطی استرسی دارند و این وضعیت باعث شده تا در بازی‎ های متعددی نتیجه مساوی کنند که امیدوارم آینده برای هر دو تیم به شکل مطلوبی رقم بخورد.

سرمربی خیبر خرم آباد در واکنش به عملکرد تیم داوری هم گفت: نسبت به داوری نظری ندارم ولی در لیگ در کنار زمین صحبت‌‌های زیادی از سوی نیمکت‏ و سکوها وجود دارد که این روند داور را تحت تاثیر قرار می‎ دهد؛ تاکنون چندین تصمیم علیه تیم خیبر خرم آباد گرفته شده ولی با این حال هیچ‎گاه به داوری اعتراض نکرده و نخواهم کرد.

 

عبدالله ویسی که امروز مقابل تیم سابقش قرار گرفت، درباره چگونگی جدایی‌اش از شاهین توضیح داد: سال قبل اتفاق ‏های ناگواری برای شاهین رقم خورد که همچنان افسوس آن را می‏‌خورم زیرا این تیم پس از مدت‎ ها لیگ برتری شده بود و باید اختلاف‎ های شخصی و سلیقه ای کنار گذاشته می شد ولی با این وجود من را از تیم بیرون کردند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.