سلمان و دلبری برای مس در دل کویر ،حتی اگر اخراج شود! تصاویر

شناسه خبر: 30414
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1399

مس کرمان در هفته سیزدهم لیگ دسته اول با تنها گل هافبک بوشهری اش سلمان بحرانی مقابل ملوان به برتری رسید تا صدر جدول را به اتفاق هوادار در اختیار بگیرد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر هافبک سی ساله و بوشهری مس کرمان که ابتدای فصل مهاجری روی جذب او تاکید ویژه داشت تا بحرانی به کرمان ببرد، در این بازی مانند بازی های گذشته از ابتدا  در ترکیب اصلی قرار گرفت .سلمان در دقیقه ۳۸ بازی با پای چپ توپ را به تور دروازه انزلی چی ها چسباند و دوان دوان خود را به سمت نیکت ذخیره ها رساند تا خوشحالی خود را با نیمکت تقسیم کند.

هافبک بوشهری و خلاق مس که معمولا از حاشیه های فوتبالی دور است در دو نوبت با کارت زرد مواجه شد که هر دو فنی بود تا کارت قرمز دریافت کند اما مثل همیشه آرام و متین از زمین خارج شد و مس کرمان حدود ۱۱ دقیقه را ده نفره به بازی بپردازد.

این سه امتیاز برای مس کرمان از نان شب هم واجب تر بود تا مهاجری و شاگردانش ۲۴ امتیازی شده و به صورت شریکی صدر جدول را دراختیار بگیرند.

درخشش بحرانی در دو فصل پیش و با پیراهن مس رفسنجان خاطرات خوبی را برای او در کویر برجای گذاشت و سپس راهی شاهین شهرداری شد ولی ذر آن شاهین پر حاشیه  ۴ سرمربی را در یک فصل تجربه کرد .او امسال در مس کرمان برای رسیدن به لیگ برتر تلاش میکند و بازی خوب باعث شد تا در نظرسنجی سایت رسمی باشگاه مس کرمان به عنوان دومین بازیکن برتر بعد از جلالی انتخاب شود و اکنون تبدیل به یکی از محبوب ترینها میان هواداران تیم کرمانی شده است!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.