مهدی تنو مدافع پیروزی نگین خورموج:بهترین نتایج را گرفته ایم ولی دریغ از یک ریال دریافتی ،مسئولین شهرستان دشتی صدای ما را بشنوند!

شناسه خبر: 30845
تاریخ انتشار: 04 اسفند 1399

مهدی تنو مدافع باتجربه پیروزی نگین اعتقاد دارد تیمش تا کنون بهترین نتایج را کسب کرده است.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر مدافع سابق ایرانجوان خورموج که سابقه بازی در لیگ دسته دوم را در کارنامه دارد با بیان این مطلب ادامه داد:باید به شرف بچه های تیم ما درود فرستاد تا این هفته موفق به کسب سیزده  امتیاز شده اند.مقایسه تیم ما با دیگر تیمهای گروه به لحاظ مالی  خنده دار است چرا که بازیکنان تیم ما تا کنون هیچ دریافتی نداشته اند!

 

تنو ادامه داد:باید مردم استان و بخصوص منطقه دشتی بدانند که هشت بازی برگزار شده و این تیم که کاملا بومی استان هم هست ولی یک ریال دریافتی نداشته ایم.مدیر عامل باشگاه ما تا کنون زحمات زیادی کشیده ولی تنهایی نمی شود تیمداری کرد.هزینه های لیگ سه زیاد است و بنده خدا آقای حاجیانی تنهایی هزینه تیم را میپردازد و برخی اوقات هم به کمک دوستانش هر چه دارند برای رفت و آمد و اسکان تیم هزینه میکنند.

بازیکن پیروزی نگین خورموج افزود:من سالهاست در لیگ های مختلف بازی کرده ام.سابقه بازی در ایرانجوان خورموج و لیگ دو را دارم که در آن سالها حاج غلام منفرد و پسرانش زحمات زیادی برای ماندگاری تیم کشیدند.آنجا هم تیم خورموج تنها بود و در استان کسی به داد تیم نرسید تا سال بعدی مجبور شوند امتیاز تیم را واگذار کنند.

مهدی تنو در مورد شانس بازی کردنش در تیمهای بوشهری  حرف های جالبی زد:سن و سالم که کمتر بود حتی توسط حمید استیلی به تیم شاهین بوشهر هم دعوت شدم اما نمی شود برخی دلال بازی ها را حتی در استان خودمان نادیده گرفت وگرنه بازیکن کم نام نشانی مثل من مورد توجه حمید استیلی قرار گرفت.من نه  پولی داشتم و نه آدمهای خاص که حمایتم کنند ولی باز هم راضی هستم به رضای خدا و همین که سلامت هستیم و کنار خانواده جای شکرگذاری دارد.

بازیکن پیروزی خورموج تصریح کرد:سطح رقابتهای لیگ دسته سه هر ساله پایین تر می رود.این نظر من است ولی باید بررسی شود که چرا بازیکنان در شهرهای کوچکتر دیده نمی شوند یعنی حتما باید ایجنت یا دلالی داشته باشند ؟

تنها تیم خورموج در لیگهای کشوری همین پیروزی نگین خورموج است باید مسئولین شهرستان دشتی باشگاه ما را درک کنند.کلی جوان بومی و جوان در تیم بازی میکنند و با اندک پرداختی روحیه بچه ها بالاتر هم خواهد رفت.پتانسیل تیم بالاست ،درست که بازیکنان نامداری نداریم اما کیفیت تیم با تدابیر کادر فنی هفته به هفته بهتر شده چرا که بچه های ما دلی فوتبال بازی میکنند و دوست دارند پیشرفت کنند.

وی تاکید کرد:پتانسیل تیم ما بالاست هر مسئول سیاسی ورزشی که در شهرستان دشتی صدای ما را می شوند بدانند که با وعده ها به جایی نمی رسیم .این رسم درست نیست که بچه های با کمترین قرارداد ممکن ،مجانی بازی کنند! امیدوارم صدای ما شنیده شود  .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.