محبی: تقصیر من بوده که به تیم ملی دعوت نشدم ،آنقدر تلاش میکنم تا دعوت شوم

شناسه خبر: 31606
تاریخ انتشار: 05 فروردین 1400

 

با بازگشت محمد محبی به ترکیب تیم سپاهان و ارایه بازی های اثر گذار او به نظر می رسید بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شود اما این اتفاق صورت نگرفت.

محمد محبی ستاره جوان تیم سپاهان که فصل گذشته در اولین فصل حضور در لیگ برتر هم برای تیم امید بازی کرد و هم تیم ملی و از سویی در ترکیب سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا درخشید در واکنش به عدم دعوت خود به تیم ملی می گوید: صادقانه می گویم از این موضوع ناراحت هستم و دوست داشتم به اردوی تیم ملی برای بازی با سوریه دعوت شوم اما حالا که دعوت نشده ام حتما تقصیر من بوده. حتما تلاش های من برای رسیدن به اردوی تیم ملی کافی نبوده است و باید بروم از نو تلاش کنم. من این موضوع را در سپاهان هم تجربه کردم. در هفته های ابتدایی در ترکیب تیم قرار نمی گرفتم و از این موضوع خیلی ناراحت بودم چون موقعیت خود را از دست داده بودم. با خودم عهد کردم که در تمرینات اینقدر خوب کار کنم که دوباره به ترکیب ثابت تیم برگردم که خوشبختانه این چنین شد. در تیم ملی هم همین رویه را دنبال می کنم. می خواهم در بازی های بعدی سپاهان بهتر باشم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم. شاید بعضی ها بگویند در بازی هایی که برای سپاهان به میدان آمدم خوب بودم اما من بر این عقیده ام در فوتبال پیشرفت نقطه پایانی ندارد و می توانستم بهتر باشم. بهتر از موقعیت ها استفاده کنم. پاس های بهتری بدهم و …

محمد محبی در خصوص این سوال که آیا این واهمه را ندارد بازیکنی که به جای او دعوت شده جایش را در تیم ملی بگیرد؛ گفت: من به جای خودم هستم. نه کسی به جای من است و من نه جای کسی. برای تیم ملی در بازی با سوریه آرزوی بهترین ها را دارم. من راه خودم را می روم و به حاشیه ها کاری ندارم. نه من قرار است جای بازیکنی را بگیرم و نه قرار است بازیکنی جای من را بگیرد. اگر در آینده به اردوی تیم ملی دعوت شوم حتما به خاطر تلاش هایم بوده و اگر قرار به حضور در ترکیب تیم ملی باشد به جای خودم بازی می کنم. اصلا دوست ندارم با بازیکنی قیاس شوم و حتی عنوان شود که من جانشین شایسته ای برای فلان بازیکن هستم. محمد محبی یک بازیکن است با توانمندی های خاص خودش که برای رسیدن به هدف تلاش می کند و هیچ راه دیگری را برای رسیدن به هدف انتخاب نخواهد کرد. آنهایی که اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند بهترین ها هستند و به خاطر تلاش هایی که برای رسیدن به تیم ملی دارند شایسته بازی در برابر سوریه هستند. من به انتخاب ها احترام می گذارم و همان طور که گفتم ترجیح من این است که مقصر دعوت نشدن به اردوی تیم ملی را خودم بدانم و بیشتر تلاش کنم. یک بار دیگر تکرار می کنم از دعوت نشدن به تیم ملی ناراحت هستم اما در ادامه با انگیزه بیشتری برای سپاهان بازی خواهم کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.