یک قصه تکراری/ایرانجوان ۱۴۰۰ را با اعتصاب آغاز کرد!

شناسه خبر: 31647
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1400

در حالی که گفته می شد تمرینات تیم ایرانجوان بوشهر در سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد اما باز هم همان مشکلات تکراری برای تیم بوشهری ادامه پیدا کرد و در تمرین روز دوشنبه تنها دو بازیکن بزرگسال این تیم حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر ایرانجوان ۱۵ فروردین در کرمان بازی عقب افتاده مقابل مس نوین را برگزار خواهد کرد اما هنوز مشخص نیست تیم بوشهری راهی کرمان خواهد شد یا خیر؟!

ماجرای ایرانجوان و شیوه مدیریت این باشگاه به شکلی ادامه پیدا کرده که گویا قرار است هر سال یک بازی خارج از خانه را اعتصاب کرده تا اینگونه فریاد اعتراض بازیکنان شنیده شود اما این بار فرق دارد ! تیم قدیمی بوشهر که در بازی مقابل تیم تبریزی روانه سفر نشده تا آن بازی سه بر صفر اعلام شود و این بار اگر ایرانجوان راهی کرمان نشود سه بر صفر و حذف از لیگ دسته دوم برای آنها منظور خواهد شد!

در این میان شاید برخی بزرگان این باشگاه باز هم ریش سفیدی کنند و به هر طریقی که شده تا ۴ روز آینده بازیکنان را مجاب کنند اما این مدل عدم تمرین و هر سری فقط برای بازی حاضر شدن ،نمی تواند از نظر فنی به خرمزی و شاگردانش کمک کند!

بازتاب مشکلات مالی تیم بوشهری در سال ۹۹ هواداران ایرانجوان را به اندازه کافی کلافه کرده بود اما اتگار حکایت همچنان برای سال ۱۴۰۰ باقیست و این خبر خوبی نیست!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.