مدیر رسانه ای این باشگاه خبر داد:جذب هشت بازیکن جدید در نیم فصل برای امید گناوه

شناسه خبر: 31849
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1400

 

مدیر رسانه تیم فوتبال امید گناوه گفت: این تیم برای حضوری قوی و موفق در رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور با هشت بازیکن به توافق رسید.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر اسماعیل کشتکار در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این تیم در فصل نقل و انتقالات باشگاه عملکرد خوب و مطلوبی داشت و توانست با بازیکنان مورد نظر کادر فنی به توافق برسد و آنها  را به خدمت بگیرد.

 

وی اظهارکرد: در نیم فصل ۶ بازیکن از این باشگاه جدا شدند که تعدادی از آنها به دلیل مصدومیت و تعدادی نیز با  پیشنهاد از دیگر باشگاه‌ها به صورت توافقی جدا شدند.

مدیر رسانه تیم فوتبال امید گناوه گفت:  با نظر کادر فنی جابر یوسفی دفاع میانی سابق شمس آذر قزوین، بابک عبدالله زاده وینگر و مهاجم  قشقایی شیراز، رضا قیالی مهاجم  شهرداری بندرعباس، فرهاد شفاعی مدافع چپ، وحید عسگرپور هافبک میانی از علم و ادب تبریز و  رضا بهمئی وینگر و محمد لطفی دو مهاجم با تجربه و با کیفیت  به عنوان سهمیه آزاد جذب شدند.

وی بیان کرد: همه تفکر باشگاه صعود به لیگ دسته یک است و امیدواریم  بتوانیم برای اولین بار به این مهم دست یابیم.

کشتکار یادآورشد: تیم امید گناوه در اولین دیدار نیم فصل دوم  روز یکشنبه ۲۲ فروردین میزبان ملی حفاری اهواز است و  کادر فنی و بازیکنان مصمم شدند  با یک بازی خوب به امتیاز کامل دست یابند.

امید گناوه در نیم فصل اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور با کسب ۲۰  امتیاز در رده چهارم گروه الف قرار گرفت.

نماینده استان بوشهر  در لیگ دسته دوم کشور با تیم‌های اسپاد تهران، سپیدرود رشت، شهرداری همدان، علم و ادب تبریز، وستاتوربین تهران، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، مس نوین کرمان، ایرانجوان بوشهر، فولادنوین اهواز، محتشم تبریز، نفت و گاز گچساران و شهرداری بندرعباس هم گروه است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.