مهابادی سرمربی شاهین شهرداری:نیمکت قشقایی از دقیقه یک به داور معترض بود،یا با من مشکل دارند یا با شاهین که این ظلم در حق مردم بوشهر است

شناسه خبر: 32251
تاریخ انتشار: 08 اردیبهشت 1400

 

داوود مهابادی پس از بازی برابر قشقایی شیراز اظهارات خود را با اعتراض و کنایه آغاز و بیان داشت : باید به کمیته فدراسیون فوتبال و مجموع مدیریت لیگ یک به خاطر داوری ها و نحوه برگزاری مسابقات تبریک گفت. با وجود ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه های کشور، حدود ۲۰۰ تماشاگر در استادیوم پارس حضور داشتند که از این تعداد از تماشاگر ۲ الی ۳ نفر آنها از دقیقه ۲۰ بازی شروع به فحاشی به من کردند.

مهابادی ادامه داد: به ناظر بازی نسبت به حضور تماشاگران معترض شدیم که آنها را جابه جا کردند از طرفی حدود ۲ الی ۳ کادر نیروی انتظامی در استادیوم حضور داشت که به نظرم برای حفظ امنیت این تعداد کادر کافی نبود.
سرمربی شاهین افزود: از دقیقه یک بازی نیمکت حریف نسبت به داور معترض بودند و با جو سازی کنار زمین بدنبال این بودند تا داور را تحت فشار و تاثیر قرار دهند همین طور نیز شد و از دقیقه ۲۰ تا پایان بازی تمام تصمیمات داور برعکس شد. جالب است بعدا متوجه شدم که خود داور ترک زبان است که در دقیقه ۳۵ یک پنالتی بسیار محرز که در آن هیچ شکی ندارم به سود ما اعلام نکرد.
وی اضافه کرد: در هر دو نیمه تیم ما از لحاظ فنی برتر میدان بود موقعیت های زیادی داشتیم اما در مقابل تیم حریف شاید فقط دو بار شوت در چارچوب داشت.
مهابادی تصریح کرد: ما در حال موقعیت سازی روی دروازه حریف بودیم که یک توپ وارد زمین شد و داور یک نفر از نیمکت حریف را که هیچ نقشی در این موضوع نداشت اخراج کرد. اصلا داور در آن صحنه نمی دانست که چه کسی توپ را وارد زمین کرده است. اصلا مسابقه از لحاظ داوری و نحوه برگزاری وضعیت مناسبی نداشت در عمر ورزشی ام چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم واقعا شرم آور بود.
سرمربی شاهین ادامه داد: پنالتی ای که برای ما در دقیقه ۳۵ گرفته نشد کاملا واضح بود و حتی بازیکنان تیم حریف به این موضوع اذعان داشتند ۲ الی ۳ بازی است که این چنین حق شاهین را تضییع می کنند که واقعا نمی دانم با ما من و یا با تیم شاهین مشکل دارند. این کارها ناجوانمردانه و ظلم در حق مردم بوشهر و هواداران شاهین است.
او افزود: در بازی ای که باید سه امتیاز آن را کسب می کردیم متاسفانه در درجه اول با تصمیمات داوری که روی نتیجه بازی تاثیر گذاشت امتیازات کامل این بازی را از دست دادیم. همین تصمیمات اشتباه داوری در بازی قبلی ما برابر نود ارومیه هم رخ داد و در حالیکه داور ۶ دقیقه وقت اضافه گرفته بود در دقیقه ۴ سوت پایان بازی را به صدا در آورد.
مهابادی گفت: اگر یک بار ناظر بازی پس از رخ دادن چنین اتفاقاتی در یک مسابقه برخورد قاطعی کرده و بازی را قطع کند در سایر مسابقات نیز شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.