شادی گل رونالدویی بعد از گلزنی در ساوه / محمد کلید صعود سپاهان به دور بعد

شناسه خبر: 32268
تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1400

محمد محبی ستاره بوشهری سپاهان اصفهان در دقیقه ۱۱۴ بازی جام حذفی مقابل خوشه طلایی موفق به گلزنی شد تا خیال اصفهانی ها بابت صعود در این بازی سخت راحت شود.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر سپاهانی ها در حالی و در یک ماراتن تیم سختکوش خوشه طلایی قرار گرفتند که محمد محبی مانند بازی های گذشته از ابتدا در ترکیب تیمش حاضر بود.

سپاهان برای پیروزی در این دیدار سختی زیادی کشید به این خاطر که در نیمه ی اول و دوم و هم چنین اوقات اضافه اول موفق به گلزنی نشد. سرانجام محمد محبی در دقیقه ۱۱۵ قفل دروازه خوشه طلایی را باز کرد. بعد از این گل مقاومت خوشه شکست بطوریکه دقایقی بعد گل دوم را دریافت کرد. زننده ی گل دوم سپاهان در این بازی سجاد شهباززاده بود.

او در بازی قبلی سپاهان در برابر نساجی در استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر هم روی یک پاس عمقی با دروازه بان نساجی تک به تک شد اما توپش به تیر دروازه حریف خورد اما در بازی با خوشه طلایی او چارچوب دروازه حریف را خوب دید و به گل رسید. محمد محبی و همبازیانش برای شکست خوشه طلایی دردسر زیادی کشیدند و شاید حق با آنها بود که بعد از باز کردن دروازه خوشه طلایی این چنین شادی کنند. گل های تیم سپاهان در این بازی در ۵ دقیقه پایانی بازی به ثمر رسید.

نکته ی جالب بعد از گل محمد محبی، شادی او بود. وینگر جوان سپاهان بعد از اینکه با فرار به عمق دروازه خوشه طلایی را باز کرد شبیه کریس رونالدو شادی کرد که در نوع خود جالب بود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.