ابراهیم صالحی: دوست داشتم پاس گلم منجر به برد شود که شد!

شناسه خبر: 32412
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1400

مهاجم اهل جزیره شیف پیکانی ها همچنان تاثیرگذار ظاهر می شود تا شاگردان تارتار در امتیازگیری موفق باشند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر ابراهیم صالحی در گفت و گو با ورزش سه درباره دیدار تیمش مقابل تراکتور تبریز که با تساوی یک بر یک به پایان رسید بیان کرد: ما بازی خیلی خوبی مقابل تراکتور انجام دادیم. فکر می کنم هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم. متاسفانه روی یک لحظه غفلت گل خوردیم. در ادامه موقعیت های زیادی داشتیم که می توانستیم ۳، ۴ گل بزنیم و پیروز باشیم اما بدشانس بودیم و در نهایت بازی مساوی شد.

وی درباره پاس گلی که به امین درویشی داد، گفت:ما همه یک تیم هستیم و برای موفقیت نام پیکان تلاش می کنیم. من هم به عنوان بازیکن وظیفه ام است هرکاری از دستم برمی آید برای تیمم انجام بدهم. خوشحالم که نقشی  در این گل داشتم. اما بسیار علاقه مند بودم که این پاس گل منجر به پیروزی پیکان شود و بتوانیم با برد زمین را ترک کنیم. ما واقعا حقمان پیروزی بود و حیف شد که این پیروزی را به دست نیاوریم.

مهاجم پیکان با اشاره به اعتراض کادرفنی تیمش به دو صحنه مشکوک به پنالتی خاطرنشان کرد: بهتر است در این خصوص کارشناسان داوری نظر بدهند اما واقعا یکی از صحنه ها خیلی مشکوک بود. در نیمه اول مدافع حریف روی امین درویشی خراب شد و داور می توانست اعلام پنالتی کند.

صالحی ضمن بیان همدلی ایجاد شده در باشگاه پیکان خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال در پیکان کل اعضای تیم با هم یکدل هستند و این مساله به ما بسیار کمک می کند. باید از مدیریت باشگاه و به خصوص آقای اکبر محمدی تشکر ویژه ای داشته باشم. ایشان از ابتدای فصل شرایطی را در باشگاه مهیا کردند که ما کمبودی نداشته باشیم و بدون دغدغه روی مسائل فنی تمرکز کنیم. آقای محمدی با انرژی مثال زدنی و تلاش زیادی قوانینی را در باشگاه لحاظ کردند که از لحاظ انگیزشی به تیم بسیار کمک می کند. از انرژی از مدیریت باشگاه به کادرفنی و بازیکنان منتقل شده و همه افراد با قدرت برای موفقیت تلاش می کنند.

وی ادامه داد: هماهنگی ای که بین مدیریت باشگاه و کادرفنی وجود دارد را من در کمتر تیمی دیده ام. من فکر می کنم با حمایت های اکبر محمدی و دانش فنی بالای مهدی تارتار پیکان آینده روشن تری در پیش دارد. امیدوارم اتفاق خاصی هم رخ ندهد و بتوانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

صالحی در پایان درباره دیدار با سایپا افزود: بازی سختی با سایپا داریم. با توجه به اتفاقاتی که در پایین جدول رخ داده، سایپا برای برد بازی می کند. اما ما هم به دنبال بهبود جایگاهمان در جدول هستیم و تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا با دست پر و انشاالله ۳ امتیاز از زمین بازی خارج شویم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.