ادعای مهاجم با تجربه شاهینی ها:گل پیروزی را من زدم،به گزارشگر بگویید گلزن مشخص شد!

شناسه خبر: 32905
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1400

مهاجم شاهین شهرداری بوشهر امیدوار است روند گلزنی او و بردهای تیمش ادامه‌دار باشد.

تیم فوتبال شاهین شهرداری در شرایطی موفق به کسب پیروزی مقابل آرمان‌گهر سیرجان و رسیدن به چهار امتیازی صدر جدول شد که برتری این تیم بوشهری در لحظات پایانی با گلزنی شاهین مجیدی به دست آمد.

 

شاهین مجیدی در خصوص برتری مقابل آرمان‌گهر عنوان کرد: قبل از بازی همه بچه‌ها هم‌قسم شده بودیم تا مثل چهار هفته قبل بازنده نباشیم و با توجه به اینکه میزبان هستیم، به برتری برسیم که خدا را شکر با تلاش و امید بالای بچه‌ها به گرفتن سه امتیاز و جنگندگی تا لحظه آخر مسابقه، توانستیم برد بسیار مهم و با ارزشی را به دست بیاوریم.

مهاجم شاهین شهرداری درباره اینکه گزارشگر شبکه بوشهر پس از گل لحظه پایانی عنوان کرد زننده گل نامشخص بود و هر فردی متوجه گلزن شد به او خبر بدهد، ابراز کرد: از بچه‌های تیم که با گزارشگر خوب بوشهر در ارتباط هستند، خواستم تا همین امشب دغدغه ایشان را برطرف کنند و بگویند گل را چه کسی زد. من لحظه آخر با بغل پا کرنری که ارسال شده بود را تبدیل به گل کردم و خیلی خوشحال هستم که تلاش بچه‌ها را به ثمر نشاندم.

ادامه داد: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و در پنج بازی ۱۱ امتیاز گرفتیم. هدف تمام بچه‌های شاهین، کادر فنی و هواداران ما صعود به لیگ برتر است و می‌خواهیم با برتری در بازی‌های خانگی و شکست‌ناپذیری و حتی برد در دیدارهای خارج از خانه، این روند را ادامه دهیم و به صعود امیدوارتر شویم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.