هفته بیست و سوم لیگ دو/ عقاب تهران 3 شاهین عامری 1 / شکست شاهین عامری در تهران

شناسه خبر: 33084
تاریخ انتشار: 13 ژوئن 2021

هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ دسته دوم برگزار شد و شاهین عامری با هدایت سرمربی جدید در تهران به میدان رفت.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر شاهینی ها در تهران مقابل عقاب صف آرایی کردند که در نهایت با نتیجه 3بر1 بازی را واگذار کردند.تنها گل شاگردان آرامش را مهدی چاهکوتاه زاده از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

با توجه به شکست نفت امیدیه شاهین عامری این شانس را داشت به تیم دوم جدول نزدیک شود هر چند مس شهر بابک با یک برد در بجنورد در این گروه راهی لیگ دسته اول ایران شد.


عضویت در کانال تلگرام پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر

عضویت در کانال تلگرام

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.

تبلیغات