روایتی متفاوت از تیر ماه ۸۸ که در تاریخ بوشهر ماندگار شد+تصاویر

شناسه خبر: 33366
تاریخ انتشار: 09 تیر 1400

این تصاویر ۱۲ سال پیش برای اولین در تاریخ فوتبال بوشهر ثبت گردید که حاصل ماجراجویی بوشهری ها در راه رسیدن به لیگ برتر یعنی بالاترین سطح فوتبال در ایران بود.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر وقتی ابتدای فصل حمید کللی فرد مربی نام آشنای فوتبال بوشهر یک عده بازیکن گمنام اما سراسر انگیزه را کنار هم گرد آورد تا هفته های متوالی بدون شکست بودن و صدرنشینی را تجربه کنند ،در هر بازی ورزشگاه پیر و قدیمی شهید بهشتی مملو از تماشاگر بود.

پلی آف و جدال مقابل تیم تبریزی که محمد حسین ضیایی مربی با تجربه آن زمان فوتبال ایران را روی نیمکت داشت .عباس مرداسی مدافع چپ خوزستانی پاس تاریخی سلیمان پناهی هافبک اهل کوار شاهینی ها را به زیبایی وارد دروازه شهرداری تبریز کرد تا دیگ جوشان بوشهری ها زمین و زمان را از خوشحالی بهم گره بزند.در این بازی حتی دکل های ورزشگاه هم برای حضور هواداران همکاری کردند تا تماشاگر بیشتری وارد استادیوم شود.

یک تیم دوست داشتنی با بازیکنانی که بعد از این صعود هر کدام برای خود نامی دست و پا کردند و همین باعث شد تیرماه ۸۸ همچنان برای بوشهری ها و طرفداران شاهین یک ماه تاریخی لقب بگیرد.این تصاویر از آرشیو پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر استخراج شده است .افرادی مانند عادل بلوکی ،زنده یاد ضیا جمالی ،نعمت امین نژاد زحمت ثبت این تصاویر را کشیده اند.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.