فوتبال پیشکسوتان و تجلیل‌های مداوم از قدیمی‌های فوتبال

شناسه خبر: 33677
تاریخ انتشار: 29 تیر 1400

مرتضی خضری: پیشکسوتان فوتبال گناوه از ابتدای سال ۱۴۰۰ فعالیت جدی‌تر و بهتری در فوتبال داشتند. تعدادی از این پیشکسوتان تیم فوتبال پیشکسوتان را راه‌اندازی کردند و تعدادی دیگر به کمک باشگاه‌های فوتبال گناوه آمدند تا فوتبال باشگاه‌های گناوه امسال شرایط بهتری داشته باشد و با جدیت بیشتری دنبال شود.

تشکیل تیم فوتبال پیشکسوتان زنده‌یاد منوچهر امیری دلیلی شد تا بسیاری از فوتبالیست‌های قدیم، هر چند کُند و کم، اما پا به توپ شوند. تیم فوتبال منوچهر امیری هفته به هفته برنامه تجلیل از پیشکسوتان را در برنامه خود گنجانده است. این تیم با صدور کارت عضویت برای پیشکسوتان و رونمایی از آرم خاص این دسته ورزشی فعالیت خود را منظم‌تر و بهتر کرد. محمد فریدونی در راس این تیم قرار دارد و به کمک یوسف فرهادی یکی از پیشکسوتان شاهین گناوه برنامه‌های خود را عملی می‌کند.

مجموعه پیشکسوتان در تیم فوتبال منوچهر امیری از افراد زیادی تجلیل کرده‌اند. دعوت از علی امیری یکی از پیشگامان فوتبال گناوه و مدیر و معلم نمونه گناوه از جمله برنامه‌های این دسته ورزشی بود. از خبرنگاران ورزش هم تجلیل شد. نعمت‌اله بهروزی مسئول خبرگزاری ایرنا و یکی از فوتبالیست‌های دهه شصت و هفتاد بندر ریگ از جمله خبرنگارانی بود که مورد تجلیل قرار گرفت. اسماعیل کشتکار، علی پیمان، ریحانه حیدری، محمد احمدزاده، امیرحسین جلال‌پور، سیدجواد موسوی و حبیب فریبرزی هم مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بک گراند کارت عضویت منوچهر امیری، تصویری از زنده‌یاد منوچهر امیری‌ست که این عکس توسط محمد احمدزاده عکاس و خبرنگار ورزشی گرفته شده است.

عبدالحسین شیرافکن از پیشکسوتان ورزش گناوه هم مورد تجلیل قرار گرفته است. حسین‌علی قیصری مشهور به قیصر یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال گناوه هم مورد تجلیل دسته ورزشی پیشکسوتان منوچهر امیری قرار گرفت.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.