لیگ پرتغال با حضور تماشاگران آغاز شد،برد پورتو در حضور ۸۲ دقیقه ای طارمی

شناسه خبر: 33846
تاریخ انتشار: 18 مرداد 1400

 

بازی‌های هفته اول فصل جدید لیگ برتر پرتغال یکشنبه شب پیگیری شد که در یکی از مسابقات، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه دو دراگائو مقابل بلننسس قرار گرفت.

 

مارتینز تونی، مهاجم ۲۴ ساله اسپانیایی که احتمالا زوج مهدی طارمی در فصل جدید خواهد بود و جانشین موسی مارگا در ترکیب پورتو شده است، در دقیقه ۱۹ موفق شد نخستین گل را برای تیمش به ثمر برساند.

لوئیز دیاز که فصل گذشته یکی از ستاره‌های پورتو به حساب می‌آمد، در دقیقه ۶۵ این دیدار توانست گل دوم این تیم را مقابل بلننسس بزند تا یاران طارمی در هفته اول لیگ برتر پرتغال به برتری ۲ بر صفر خانگی دست یابند.

مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو که سال گذشته بهترین گلزن تیمش بود، در نخستین بازی فصل مقابل بلننسس که ۸۲ دقیقه در زمین حضور داشت و پس از آن جای خود را به په‌په داد، نتوانست در امر گلزنی موفق باشد.این اولین بازی طارمی در حضور تماشاگران تیمش محسوب میشد.

مهاجم ایرانی پورتو در دیدار مقابل بلننسس یک شوت در چارچوب، یک شوت خارج از چارچوب، ۳۸ لمس توپ، ۲۰ پاس با دقت ۶۴ درصدی، یک پاس کلیدی، دو برتری در نبردهای زمینی، یک پیروزی در دوئل‌های هوایی، یک دریبل موفق، دو تکل صحیح و ۱۲ بار از دست دادن مالکیت توپ داشت.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.