نوستالژی / سرنوشت جالب یک نیمکت+عکس

شناسه خبر: 33885
تاریخ انتشار: 22 مرداد 1400

این عکس متعلق به نیمکت تیم شاهین بوشهر در رقابتهای لیگ دسته اول می باشد،آن زمان حمید کللی فرد سرمربی بود و شاهین برای صعود می جنگید.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر این عکس{از آرشیو پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر} و افراد حاضر روی نیمکت هر کدام سرنوشت جالبی داشتند که کوتاه و گذارا به آنها پرداختیم.

از سمت چپ به ترتیب اولین اسد الله توکلی مهاجم تند و تیز آن زمان شاهین که سرعت خوبی داشت.نفر دوم هادی شفیعی است ،همان گلر پنالتی گیری که بعد از کنار گذاشتن فوتبال اکنون مشغول مربی گری و آموزش دروازبان های نوجوان می باشد.

نفر سوم حسام فتاحی ،همان بازیکن جوانی است که از تیمهای پایه سپاهان اصفهان به بوشهر آمد و در خط میانی یک هافبک خوش استیل و توپ پخش کن لقب گرفت.فتاحی خیلی زود فوتبال را کنار گذاشت و در سپاهان مشغول مربی گری شد.نفر چهارم وحید کللی فرد فرزند سرمربی شاهین بود که او هم با مصدومیت فوتبال کنار آمد و اکنون در کشور کانادا زندگی میکند.

نفر پنجم محسن بازدار هافبک خوش تکنیک آن زمان بود که چند سالی در رده جوانان یکی از مربیان مطرح بوشهری است.نفر ششم مسعود نظرزاده هافبک سالهای گذشته شاهینی ها است که در آن زمان از جمله جوانهای آینده دار محسوب می شد.مسعود هم یکی دو سالی است که فوتبال را کنار گذشته و در شیراز و مدرسه فوتبال فعالیت میکند.

نفر هفتم را تشخیص ندادیم{شما بگویید} اما نفر آخر وحید دانش طلب هافبک دفاعی آن دوران شاهین بود. وی یک هافبک دفاعی مقتدر بود که خیلی زود فوتبال را کنار گذاشت.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.