سرمربی جدید پارس جنوبی جم :دوست داریم به یک باشگاه بازیکن ساز تبدیل شویم

شناسه خبر: 33965
تاریخ انتشار: 01 شهریور 1400

 

ایمان رزاقی راد مهاجم سابق تیم‌های ابومسلم، پاس تهران، استیل آذین، سایپا، راه آهن، صبای قم و پیکان و مربی فصل گذشته پارس جنوبی جم روز گذشته رسما به عنوان سرمربی طلایی پوشان جم انتخاب و قراردادش را به صورت رسمی امضاء و در نخستین تمرین این تیم به بازیکنان معارفه شد.

رزاقی راد صبح امروز با انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرامش خطاب به هواداران باشگاه پارس جنوبی جم از اهداف خود برای پذیرفتن هدایت این تیم گفت. رزاقی راد نوشت: باعث افتخار است که یک سال دیگر در خدمت شما مردمان مهمان نواز و فهیم می باشم. بابت لطف و محبت‌های شما در فصل گذشته از تک تک شما عزیزان تشکر و قدردانی می نمایم.
وی ادامه داد: انشاءالله برای فصل آتی به لطف خدا و حمایت شما و مسئولین تصمیم به استفاده از پتانسیل موجود در شهرستان جم و همچنین جذب بازیکنان بومی که پتانسیل حضور در تیم را دارند می باشیم و تاکنون با چند بازیکن بومی که در دیگر تیم‌های استان بازی می نمایند مذاکره نموده‌ایم که با توجه به بودجه باشگاه انشاءالله به توافق برسیم به زودی جذب تیم خواهند شد.
سرمربی جدید پارس جنوبی جم افزود: همچنین با هماهنگی های صورت گرفته با آکادمی باشگاه تصمیم به استفاده از بازیکنان امید را داریم تا در کنار بازیکنان باتجربه به هدف اصلی که صعود به لیگ برتر می باشد دست پیدا نماییم. یکی از اهداف مهم ایجاد ساختار آموزشی یکپارچه و هدفمند و تعریف فلسفه تیمی در تیم‌های پایه برای توسعه و پیشرفت بازیکنان مستعد می باشد که در نهایت این امر پشتوانه ای قوی برای تیم بزرگسالان می باشد، تا در آینده ای نزدیک بتوانیم نیاز به بازیکن غیر بومی در تیم های باشگاه را به حداقل برسانیم و در کنار آن خواست هواداران حضور تیم در لیگ برتر را با حمایت‌های مدیران منطقه ویژه و شرکت نفت و همچنین مدیران و مسئولان شهرستان و هواداران عزیز محقق نماییم.
رزاقی راد اضافه کرد: این امر نیاز به زمان برای ایجاد زیرساخت‌های مدرن و امکانات آموزشی دارد که مدیران باشگاه در حال تدارک آن می باشند، تا بتوانیم به یک باشگاه بازیکن ساز تبدیل شده و شاهد حضور بازیکنان مستعد استان در تیم‌های ملی باشیم و همچنین از انتقال بازیکنان با کیفیت به دیگر تیم‌ها که در آکادمی پرورش یافته اند کسب درآمد نماییم. البته این اهم نیاز به صبر و شکیبایی و حمایت شما هواداران دلسوز دارد.
وی تصریح کرد: برای رسیدن به سطح اول فوتبال همان‌طور که ذکر شد یکی از نیازها تعریف فلسفه آموزشی برای باشگاه و هماهنگی بین تمامی رده های باشگاه و ایجاد ساختار قوی با هدف گذاری های بلند مدت و کوتاه مدت می باشد که با جلساتی که در روزهای آتی با مدیر آکادمی و مربیان تیم‌های پایه برگزار می شود به تدوین یک برنامه جامع خواهیم پرداخت تا انشاءالله بعد از صعود به لیگ برتر دیگر شاهد سقوط نباشیم وسال‌ها مردمان خونگرم استان شاهد پیشرفت تیم و حضور در میادین بین المللی باشند.

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.