هفته چهارم لیگ پرتغال/ اولین گل فصل طارمی با پای چپ!

شناسه خبر: 34056
تاریخ انتشار: 07 شهریور 1400

پورتو در شب گلزنی ستاره بوشهری خود موفق به کسب پیروزی مقابل آروکا شد.

در ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر پرتغال، تیم پورتو که مثل سه بازی گذشته‌اش مهدی طارمی را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه دو دراگائو مقابل تیم تازه صعود کرده و سه امتیازی آروکا قرار گرفت.

پورتو پس از حملات پیاپی و خطرناک موفق شد در دقیقه ۲۴ روی پاس به محوطه جریمه و شوت محکم روی پای ماتئوس اوریبه یک گل زیبا به ثمر رساند و از آروکا پیش بیفتد.

مهدی طارمی که با وجود درخشش در سال گذشته، طی سه هفته اخیر لیگ برتر پرتغال موفق به گلزنی نشده و تنها یک پاس گل داده بود، امشب به این روند خود پایان داد و توانست در دقیقه ۳۴ دروازه آروکا را باز کند.

ستاره ایرانی پورتو پس از اینکه پاس چیپ در عمق دیاز را پشت مدافعان آروکا دریافت کرد، از میانه زمین تا محوطه جریمه پیش‌روی کرد و در نهایت با شوت زمینی پای چپ از زاویه بسته، دومین گل پورتو در این بازی را به ثمر رساند.

ایوان مارکانو در دقیقه ۶۳ سومین گل پورتو را زد و در نهایت یاران طارمی موفق شدند پس از تساوی اخیرشان، در بازی امشب به برتری ۳ بر صفر خانگی مقابل آروکا دست یابند و با ۱۰ امتیاز موقتا صدرنشین لیگ برتر پرتغال شوند.

طارمی در حالی امشب نخستین گل فصل ۲۲-۲۰۲۱ خود را مقابل آروکا به ثمر رساند که در فصل گذشته لیگ برتر پرتغال ۱۶ گل و ۱۱ پاس گل در ۳۴ مسابقه داده و آمار درخشانی بر جای گذاشته بود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.