مرادی دبیر هیات فوتبال استان: با بهترین کیفیت ممکن لیگ فوتسال استان را آغاز خواهیم کرد

شناسه خبر: 34209
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1400

دبیر هیات فوتبال استان بوشهر گفت: به دنبال این هستیم که مسابقات لیگ فوتسال امسال را با همراهی کارشناسان و مدیران تیم‌ها باکیفیت مناسب برگزار کنیم.

حسین مرادی دبیر هیات فوتبال استان بوشهر در نشست با اعضای دپارتمان فوتسال هیات فوتبال استان بیان کرد:  استان بوشهر در عرصه فوتسال در کشور جایگاه مهمی دارد و سعی ما این است که با برگزاری لیگ منظم در استان، زمینه شناسایی استعداد‌های این رشته ورزشی را فراهم کنیم.

 

او ادامه داد: در این راستا و براساس بخشنامه‌های فدراسیون فوتبال، تلاش می‌کنیم که با همراهی کارشناسان و مدیران تیم‌ها، مسابقات امسال را با بهترین کیفیت ممکن آغاز کنیم و به سرانجام برسانیم.

دبیر هیات فوتبال استان بوشهر با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال پیگیر برگزاری لیگ فوتسال در همه رده‌های سنی است، عنوان کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که با وجود ظرفیت‌های گسترده در استان بوشهر و علاقه‌مندی جدی به فوتسال، می‌توانیم جزء استان‌های پیشرو در برگزاری لیگ‌های پایه‌ای در  کشور باشیم.

مرادی گفت: انتظار داریم در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی، صنایع بزرگ استان به‌ویژه پتروشیمی‌ها به عنوان حامی از تیم‌های باشگاهی فوتسال استان بوشهر حمایت کنند.

سعید خضری رئیس دپارتمان کمیته فوتسال هیات فوتبال استان بوشهر نیز درباره نحوه و زمان برگزاری مسابقات مطالبی عنوان کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.