گزارش روز:حراجی شاهین ،چقدر خوب تدبیر کردید!مرحبا

شناسه خبر: 34247
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1400

اخرین خبر در مورد وضعیت تیمداری شاهین شهرداری به آنجایی ختم شد که پورکبگانی رئیس شورای شهر بوشهر عنوان کرد امتیاز از طریق مزایده به فروش خواهد رسید.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر و از عجایب شهر و استانی که سه لژیونر با کیفیت در کشور های امارات و پرتغال دارد{طارمی ،محبی و قایدی}اما توان تیمداری برای یک باشگاه در لیگ دسته اول کشور را ندارد و کاسه چه کنم برای حمایت از آنها در دست کسانی است که هنوز یک آسفالت ساده برای قبرستان جدید هم آماده نکرده اند!

شهرداری و شورا که از همان ابتدا نشان دادند از هزینه های سنگین دو فصل گذشته دل خوشی ندارند و برای تنبیه یک سری بازیکن جوان بوشهری بدترین راه ممکن یعنی واگذاری امتیاز به افراد را در نظر گرفته اند.

چه بر سر فوتبال بوشهر آمده که با این همه ثروت های خدادادی از جمله نفت و گاز ،نیروگاه اتمی و پتروشیمی های موجود ،شهرداری بوشهر هم بی پولی را بهانه میکند تا در هزینه ای حدود هفت تا ده میلیاردی صرفه جویی کنند اما دل خوشی عده ای جوان و عشق فوتبال به راحتی پایمال شود!

چند روز دیگر لیگ یک شروع می شود اما شاهین فعلا با پسوند شهرداری را به راحتی حراج گذاشته اند و این بود تدبیری که امارت نشینان جدید برای فوتبال بوشهر اندیشیدند !

مرحبا !


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.