محتشم رئیس کمیته فوتبال ساحلی :تیم ملی فوتبال ساحلی راهی جام بین قاره ای خواهد شد

شناسه خبر: 34375
تاریخ انتشار: 14 مهر 1400
رییس کمیته فوتبال ساحلی می گوید تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به جام بین قاره ای ۲۰۲۱ امارات دعوت شده است.

امیرحسین محتشم در ابتدا درباره برنامه های پیش رو تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در شروع کارم به عنوان سرپرست فوتبال ساحلی جلسه ای را با شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون داشتم و ایشان دستور دادند تمام مطالبات تیم ملی فوتبال ساحلی در ۴ سال گذشته هم بازیکنان و هم کادر فنی پرداخت شود. طبیعی است که بعد از چهار سال انگیزه بازیکنان از بین رفته بود و ناراحت بودند. اما پرداخت پاداش باعث شد که یک جنب و جوش دیگری در بچه ها ایجاد شود و بازیکنان با انگیزه و روحیه بیشتری کار را ادامه دهند.
وی در ادامه اضافه کرد: در تیم ملی فوتبال ساحلی برنامه ها را در دو بخش تقسیم کردیم. اول بخش کوتاه مدت است که ساختارسازی و برنامه های فنی را مد نظر داریم. در بلند مدت هم ساخت کمپ ساحلی در بوشهر، اصلاح کمپ ساحلی در مرکز ملی و ساخت کمپ دیگری در جزیره کیش را در دستور کار قرار داده ایم. همینطور ساخت زمین های فوتبال ساحلی در تمام مراکز استانها و شهرستانها یکی دیگر از برنامه های بلندمدت کمیته فوتبال ساحلی است. در بحث فنی هم تشکیل مدارس فوتبال ساحلی را داریم. همچنین تشکیل تیم ملی ب فوتبال ساحلی است که برای پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان است تا بتوانیم در سالهای آینده یک تیم ملی خوب و قوی داشته باشیم.
رییس کمیته فوتبال ساحلی با اشاره به ساخت کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی در بوشهر گفت: کلنگ زنی کمپ تیم های ملی ساحلی در بوشهر با حضور عزیزی خادم بعد از مسابقات صورت می گیرد و از پتانسیل هایی که در جنوب کشور وجود دارد، استفاده می کنیم. همچنین با مساعدت و پیگیری های رئیس فدراسیون شاهد حضور اسپانسر در کنار تیم ملی فوتبال ساحلی خواهیم بود. بدون شک اتفاقات خوبی در آینده برای تیم ملی فوتبال ساحلی در راه است.
وی درباره حضور تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره ای گفت: مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی با حضور هشت تیم از سراسر قاره‌ها به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود به همین منظور، دعوت‌نامه رسمی شرکت در این دوره این مسابقات جهت حضور تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که از ۹ تا ۱۶ آبان در شهر دبی برگزار می‌شود، به فدراسیون فوتبال ایران رسید.
محتشم درباره حضور خود در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی گفت: یکی از برنامه های ما آشنایی و شناخت تیم های ملی فوتبال ساحلی جهان بود. در همین راستا بنده به همراه عباس هاشم پور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی به رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه اعزام شدیم و خوشبختانه اتفاق های خوبی در این زمینه رخ داد و تجارب گرانبهایی را نیز کسب کردیم. با توجه به اینکه فوتبال ساحلی یکی از برندهای فدراسیون فوتبال است. قصد داریم در آینده تورنمنتی را با حضور تیم های خارجی در ایران برگزار کنیم و اتفاقاتی که متاسفانه در گذشته بوجود آمد و تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان را تا رده ۱۴ دنیا پایین آورد به جایگاه قبلی خودش برگردانیم. همچنین تعداد لژیونرهای فوتبال ساحلی را نیز افزایش دهیم.
رییس کمیته فوتبال ساحلی در پایان خاطر نشان کرد: اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی از ۶ لغایت ۱۲ مهرماه با حضور ۲۹ بازیکن در مرکز ملی فوتبال برگزار شد و بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر عباس هاشم پور پیگیری کردند. اردوی بعدی از ۲۹ مهر تا ۴ آبان ماه با حضور ۱۵ بازیکن برگزار می شود


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.