اتفاقات ویژه برای بازیکنی که تا حالا در لیگ یک بازی نکرده بود!

شناسه خبر: 34574
تاریخ انتشار: 27 مهر 1400

محمد ره آورد در اولین بازی خود در رقابتهای لیگ دسته اول نشان داد از نظر فنی کیفیت بالایی دارد و یک علامت سوال تکراری در ذهن ها باز هم بوجود آمد که چرا این بازیکنان در سالهای گذشته برای حضور در لیگ یک دعوت نشدند!

او در لیگ سه و لیگ دو با لباس شاهین عامری بازی کرد و یک هافبک تدافعی ساده نشان داد که دوندگی بالایی دارد و در حفظ توپ استانداردهای لازم را دارد.

امسال که بحصث حضور او و میمدی در شاهین شهرداری شنیده شد مانند همه بومی ها تعصب خود را نشان دادند و با کمترین قرارداد راهی این تیم شدند.ره آورد در بازی مقابل قشقایی مدافع آخر ایستاد و در پست غیر تخصصی نود دقیقه بازی کرد. در نیمه دوم تنها گل بوشهری ها را مقابل شیرازی ها از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در واپسین دقیقه های بازی روی ضد حمله های حریف چند توپ گیری مناسب داشت تا حسرت بخوریم چرا این مدل بازیکنان گمنام از شهر چغادک تا کنون در لیگ یک ایران بازی نکرده اند!

ره آورد در این نود دقیقه یک گل زد ،در خط دفاعی با وجود بازی در پست غیر تخصصی ،مطلوب بازی کرد و حتی بعد از بیرون رفتن حسن پولادی ،بازوبند کاپیتانی شاهینی ها را در اولین روزی که رسما لباس این تیم را بر تن کرده بود بر بازو بست تا کلی اتفاقات جالب برای وی رقم بخورد.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.