گزارش:لیگ بزرگسالان استان همان لیگی که انتظارش را داشتیم!

شناسه خبر: 34752
تاریخ انتشار: 08 آبان 1400

سه هفته از رقابتهای لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر گذشت و شاهد بازی های بودیم که یک پیام ساده دارد:لیگ استان بوشهر را نگاه کنید و لذت ببرید!

در سالهای اخیر تیمهای بوشهری حاضر در لیگ های دسته دوم و دسته اول آنقدر بازیکن بی کیفیت خریدند و پول هدر دادند که صدای همه درآمد اما هر کدام از تیمهایی که نگاه ویژه به بازیکنان بومی و کم و نام و نشان داشتند سود قابل توجهی نصیب آنها شد.لیگ امسال با حضور تیمهایی که هزینه کرده اند ،تیمهایی که با توجه به بضاعت محلی و کمکهای مردمی در لیگ حضور پیدا کردند و البته تیمهایی که بازیکنان جوانی از مناطق مختلف استان رو کردند تا شاید مربیان شاغل در رقابتهای کشوری ،وقت گذاشته و این بازی ها را به چشم خریدار نگاه کنند.

لیگ استان بوشهر بازیکن ۵ یا شش میلیون دارد که توانایی بازی کردن در لیگ یک و دو کشور را به راحتی دارند و کافی است به چشم خریدار به انها توجه شود.این بازیکنان حاصل دسترنج زحمات مربیانی بی ادعای هستند که در اوج نداشتن زمینهای تمرینی باز هم با شوق کنار تیمشان قرار میگیرند.

به این لیگ نگاه کردن و بازیکن با کیفیت صید کردن از ورود بازیکنان صد و اندی میلیونی به استانی که مهد فوتبال بوده و هست خیلی بهتر است !


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.