میمدی ،بالاخره به لیگ دسته یک رسید +عکس

شناسه خبر: 34966
تاریخ انتشار: 22 آبان 1400

شاهین شهرداری لیگ دسته اول را خوب شروع نکرده و دلایل آنهم کاملا مشخص است ،تیمی که دیر بسته شد تا نداشتن بازیکن از فصل گذشته که شرایط یارگیری را سخت تر کرده بود!

معمولا از تیمی که چهار شکست در پنج بازی ابتدایی  در کارنامه آن ثبت شده بیشتر انتقاد می شود تا تعریف و تمجید اما در لابه لای بازی های پنج هفته اخیر وقتی شاهد هستیم یک بازیکن بعد از سالها تلاش به آنچه حقش بوده،رسیده باید خوشحال بود!

محمد رضا میمدی مدافع بومی شاهینی ها در طول نود دقیقه یکی از خوبها بود .این مدافع بلند بالا در سالهای اخیر لیگ های استان،سه و دسته دوم را تجربه کرد اما هیچ وقت در میان تیمهای لیگ یکی چشمانی برای شکار او و بازیکنانی نظیر او باز نبود تا این مدل بازیکنانی که نه دلالی دارند و نه…  به حقشان یعنی بازی در تیمهای استان بوشهر {لیگ یک} برسند!

این مدافع که امسال در اوج کمبود بازیکن بالاخره در لیگ دسته اول بازی کرد اکنون دوست دارد بازی های خوب او با نتایج مطلوب شاهینی ها همراه شود.از جنس بازیکنانی مانند میمدی در فوتبال استان بوشهر حتی در لیگ استان آنقدر هست که می شود بی نیاز بازیکنان بی کیفیت شد اما باید نگاه آنها که بازیکن را انتخاب میکنند به سمت بومی ها مهربانانه تر باشد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.