قنبری سرمربی شاهین شهرداری:برای رسیدن به موفقیت زمان لازم داریم،یکی از تیمهایی بودیم که جذب بازیکن بدون واسطه و دلال انجام دادیم

شناسه خبر: 34968
تاریخ انتشار: 22 آبان 1400

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: این تیم برای موفقیت در لیگ دسته یک فوتبال کشور نیاز به زمان دارد و انتظار داریم دوره و سرعت ترمیم تیم بزودی محقق شود.

مهدی قنبری درگفت و گو با ایرنا افزود: شاهین شهرداری بوشهر متشکل از بازیکنانی شایسته و یکی از تیم‎‌هایی است که جذب بازیکن آن بدون واسطه و نقش آفرینی دلالان بوده است.

وی بیان کرد: شاهین ۲ بازی از چهار شکست خود را برابر تیم‌‏هایی متحمل شد که اکنون جزو تیم‌‎های صدرنشین جدول است.

قنبری ادامه داد: شاهین بوشهر چهار بازیکن خود را در سه شب پیش جذب کرده و با چنین وضعیتی رسیدن تیم به آمادگی و شرایط آرمانی فاصله دارند.

وی اظهارداشت: شماری از بازیکنان جذب شده نیز از لحاظ بدنی آمادگی کامل ندارند که با گذشت زمان شرایط آنها نیز مطلوب می‏‌شود.

قنبری اضافه کرد: برخی از بازیکنان نیز به دلیل کمبود موجود در تیم در پست‏‌های غیرتخصصی به کار گرفته می‎‌شدند که با بازیکنان جذب تیم شده این مشکل برطرف می‏‌شود.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در ارتباط با شکست روز گذشته برابر شهرداری آستارا عنوان کرد: حریف چهار ماه دوره بدن‎سازی داشته و بدون شک چنین تیمی در مقایسه با شاهین که در روزهای پایانی بسته شده شرایط مطلوب‏‌تری دارد.

وی افزود: با این حال شاهین نیز در این دیدار خوب ظاهر شد ولی در گلزنی ضعیف بود که امیدوارم این نقطه ضعف نیز بزودی برطرف شود.

قنبری گفت: باتوجه به بازیکنان خوب جذب شده امیدوارم شاهین بوشهر بزودی روند مطلوب نتیجه‏‌گیری را در پیش گیرد.

شاهین بوشهر روز گذشته با شکست برابر شهرداری آستارا یک امتیازی باقی ماند و در رده شانزدهم جدول قرار گرفت.

در هفته ششم رقابت‌ها شاهین شهرداری بوشهر به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.