سوژه روز :دلو هم این ایرانجوان را دوست ندارد!

شناسه خبر: 35642
تاریخ انتشار: 01 دی 1400

ایرانجوان بوشهر در بدترین شروع ممکن با شش باخت در هفت بازی ابتدای فصل لیگ دسته دوم ،یکی از بی رمق ترین ایرانجوانهای سال های اخیر را به نمایش گذاشته تا جاییکه هوادارانش به شدت به این مدل  تیمداری انتقاد دارند.

تیم بوشهری در هفت هفته ابتدایی لیگ دو تنها یک گل زده و با دریافت یازده گل تبدیل به ضعیف ترین تیم گروه شده است.در این میان در هفته های اخیر آنقدر حرف و حدیث های موجود در مورد نحوه یارگیری ابتدای فصل زیاد شده که قریب به اتفاق معتقدند این شکل تیمداری و تیم بستن در شان و منزلت فوتبال بوشهر و باشگاه هفتاد ساله ایرانجوان نبوده و نیست!

در هفته هایی که ایرانجوان فقط می بازد این سوال در ذهنها مطرح شده که تصمیم ساز و تصمیم گیر در این باشگاه کیست ؟! چرا این همه بازیکن غیر بومی بی کیفیت جذب این باشگاه شدند که در هفت بازی ابتدایی باید دو اخراجی در طول نود دقیقه داشته باشد! هیات مدیره این باشگاه چقدر توانایی تصمیم گیری و تصمیم سازی دارد و آیا می توانند مدیر عامل را بازخواست کنند!

در طول مصاحبه ها گفته می شود که پنجره بسته بود و توان یارگیری نبود پس چطور به صورت فله ای بازیکن در تهران جذب شد .اگر تنها فقط ۱۶ بازیکن در لیست قرار دادند چرا همین جوانان و امیدها را رد نکردند که حداقل اگر کیسه بوکس حریفان شوند با بومی ها این اتاق رخ بدهد {که مطمنیم اینگونه نمیشد}

باشکاهی که معدن بازیکنان جوان و آینده دار بوشهری لقب گرفته بود حالا در سراشیبی سقوط به لیگ دسته سوم قرار گرفته و هیچ کدام از موسسین یا هیات مدیره اش توانایی تصمیمات مطلوب را ندارند!

چه بر سر ایرانجوان آمده که یک نفر تهران نشین به عنوان معاون ورزشی باشگاه مصاحبه میکند که شش میلیارد بدهی ها پرداخت شده و به خود اجازه میدهد بگوید هجمه بازیکنان بومی علیه ایرانجوان بی خودی است! حال چه بر سر فوتبال بوشهر آمده که اینها در مورد بازیکن بومی و جوان این استان اظهر نظر میکنند قطعا به ماجرای از ماست که برماست، برمیگردد!

و اما یک نکته جالب توجه که بر خلاف سالهای گذشته گویا ایرانجوان امسال مشکل مالی ندارد و همه سفرها بدون مشکل انجام میشود و حتی تیم ابتدای فصل اردوی تدارکاتی هم در تهران برگزار میکند! دیگر خبری از تعطیلی تمرینات به دلیل مشکلات ملی نیست و انگار شکر خدا این تیم بوشهری حداقل مشکل مالی ندارد اما در قعر جدول به شکلی دست و پا میزند که دل هواداران این باشگاه مثل دلوی دوست داشتنی، بدرد آمده است!

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.