شب پرحادثه قایدی در حمدان بن زاید (عکس)

شناسه خبر: 35654
تاریخ انتشار: 01 دی 1400

 

اولین دقیقه از وقت های تلف شده آغاز شده بود و محمد جمعه پس از اینکه یک دور بین بازیکنان الظفره چرخید، با دیدی عالی مهدی قایدی را مشاهده کرد که چند متری از داخل زمین خودی استارت زده و مترصد فرصت است. او نیز با یک پاس دیدنی وینگر ایرانی را روی قوس میانه میدان با عبدالله سلطان الانصاری سنگربان الظفره در موقعیت تک به تک قرار داد.

باشوی کوچک به محض اینکه صاحب توپ شد، با نهایت سرعت استارت زد و به سوی دروازه حریف هجوم برد تا در بهترین شرایط ممکن برتری تیمش را به عدد ۲ برساند. هواداران اندک شباب الاهلی در ضلع شمال شرقی استادیوم شیخ حمدان بن زاید نیز در این صحنه سرپا ایستادند تا نظاره گر گل دوم تیمشان باشند. قایدی ابتدا به سمت راست خودش نگاه کرد تا اگر احمد خلیل در موقعیت بهتری قرار دارد، به او پاس داده و مهاجم کهنه کار این تیم بتواند به راحتی دروازه را باز کند.

ملی پوش ایرانی به سمت دروازه رقیب پیش رفت و روی خط محوطه جریمه برای آخرین بار موقعیت هم تیمی خود احمد خلیل را سنجید ولی او چند متری از مدافع حریف عقب تر بود و در نهایت تصمیم گرفت تا خودش ضربه اش را به سمت دروازه بزند ولی عبدالله الانصاری با واکنشی به موقع، دست باشوی کوچک را خواند و مانع از گلزنی قایدی شد. وینگر ایرانی که مدت زیادی از گلزنی اش برای این تیم می گذرد، پس از این فرصت سوزی به حالت سجده روی زمین افتاد و سپس دستش را بر روی  پیشانی و چشمانش گذاشت و از اینکه نام خودش را به  لیست گلزنان بازی اضافه نکرده، حسرت خورد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.