عکس روز:”خالو حسن”از جنس همان بازیکنانی که فوتبال بوشهر نیاز دارد!

شناسه خبر: 35750
تاریخ انتشار: 08 دی 1400

مهدی کریمیان سرمربی جوان شاهین عامری وقتی متوجه شد نوع بازی فولاد نوین و وقت کشی دروازبان آنها را باید با چند تعویض جبران کند ،حسن خلیلی مدافع با سابقه شاهین عامری را صدا زد !

شاهین عامری در یک بازی عجیب که سرمربی آنها به درستی از واژه با “بینی بالا” برای بازیکنانش استفاده کرد،بازنده بازی بود اما در فوتبال تیمهای بازنده هم نکات جالب توجهی دارند که می تواند سوژه رسانه شود.

حسن خلیلی یا همان {خالو}لقب کاپیتان متعصب شاهین عامری است که سالهاست با پیراهن تیم روستای خودش در مستطیل سبز حاضر است.این “خالوی دوست داشتنی”تیم عامری وقتی در حال گرم کردن هم بود بارها بازیکنان تیمش را تشویق به حمله کرد که صدای او در ورزشگاه خالی تنگک به راحتی قابل شنیدن بود.این جنس بازیکنان برای هر تیمی نعمت هستند که گویا نسل این جنس بازیکنان هر روز کمتر هم می شوند.چنین بازیکنانی بزرگی میکنند و حتی اگر روی نیمکت هم بنشینند باز هم قلبشان کنار تیم است.

خلیلی وقتی وارد زمین شد و بازوبند کاپیتانی شاهین عامری را بر بازو بست با تلاش و تعصب مثالزدنی بازیکنان تیمش را به جلو فرا خواند اما در این بازی تیم روستای عامری مثل بازی های گذشته ظاهر نشد.

جنس بازیکنانی مانند حسن خلیلی برخواسته از مردمان بی ادعا اما متعصبی که پیراهن تیم و زادگاه برای آنها مهم است، بیش از هر زمان دیگری برای تیمهای بوشهری لازم هستند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.