تیمداری به سبک دهه شصت/ در فاصله ۲۴ ساعت مانده به بازی مقابل خوشه طلایی،تیم بوشهری با اتوبوس راهی تهران شد!

شناسه خبر: 35791
تاریخ انتشار: 10 دی 1400

بازیکنان تیم شاهین شهرداری بوشهر {عمدتا بازیکنان جوان و بومی به علاوه چند غیر بومی}برای بازی روز شنبه مقابل خوشه طلایی صبح روز جمعه با یک دستگاه اتوبوس راهی تهران شدند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر تیم بوشهری که هنوز مدیر عامل ندارد و شورا و شهرداری آن را رها کرده اند،در هفته گذشته هیچ تمرینی را انجام نداد تا فوتبال بوشهر که ستاره اش در بزرگترین بازی های فصل پرتغال میدرخشد برای هزینه کرد در فوتبال با مشکلات عدیده ای روبرو باشد و هیچ مسئولی دلش برای فوتبال و جوانانش نسوزد!

گویا پنج شنبه شب محسن گلستانی به بازیکنان پیام میدهد که با اتوبوس تیم راهی تهران خواهد شد تا از حذف شاهین {با توجه به عدم برگزاری بازی دوم به دو رده پایین تر سقوط خواهند کرد}جلوگیری شود.

همه این اتفاقات در حالی رخ میدهد که چندی پیش گفته شد از استانداری پولی به حساب تیم بوشهری حاضر در لیگ یک واریز خواهد شد و حتی شهردار بوشهر در جلسه تمرینی بازیکنان حاضر شد اما در حال حاضر فوتبال و نام ستاره هایش برای بوشهری ها افتخار دارد اما در نحوه مدیریت و تیمداری مانند سالهای گذشته همچنان با مدیریت روز باشگاههای استانهای دیگر فرسنگها فاصله داریم!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.