گزارش روز:شاهین و باز هم بحران جدید! چه کسی پاسخگوی شرایط شاهین شهرداری است؟

شناسه خبر: 36401
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1400

در حالی که هفته گذشته مدیر عامل و اسپانسر شاهین شهرداری به بوشهر آمدند و وعده های زیادی داده شد اما به نظر می رسد تیم بوشهری شرایط خوبی ندارد !

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر، رسانه رسمی باشگاه شاهین شهرداری صبح روز چهارشنبه خبر داد که محمد رحمان سالاری مدیر عامل این باشگاه به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده{که آرزوی سلامتی برای وی داریم}اما خبرهای دیگر حکایت از این دارد که خانه مبله ای که برای بازیکنان غیر بومی گرفته شده هم باید تخلیه شود و تا این لحظه یک ریال هم به بازیکنان بابت این فصل پرداخت نشده است!

با مصاحبه ها و وعده های داده شده و البته حضور وینگو بگویچ در بوشهر ،برخی امیدوار شدند که وضعیت شاهین شهرداری پرطرفدار بهتر شود اما هنوز اتفاقی رخ نداده و این تیم باید شش روز دیگر در شیراز به مصاف قشقایی شیراز برود!تمرین روز چهارشنبه نیز لغو شد تا بحران باز هم به نزدیکی های شاهین برسد!

باز هم تاکید میکنیم شهردار بوشهر و شورای شهر به عنوان مالکان این تیم باید فکری به حال بازیکنان جوان بوشهر کنند که بدون چشم داشت حداقل برای حفظ آبروی فوتبال بوشهر حاضر هستند در لیگ حاضر شوند اما با این وضعیت آیا شاهین شهرداری به بازی مقابل قشقایی می رسد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.