دفاع در خط حمله؛ ماموریت جدید محبی در جدال مقابل براگا+عکس

شناسه خبر: 36555
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1400

مصاف براگا – سانتاکلارا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

این نتیجه، نتیجه خوبی برای تیم میهمان بود به این‌خاطر که میزبان تیم چهارم جدول بود و تلاش می‌کرد ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کند اما سانتاکلارا با دوندگی بی امان بازیکنانش اجازه نداد تیم براگا فرصت زیادی برای ایجاد موقعیت و در نهایت استفاده از موقعیت‌ها به‌دست بیاورد. این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم سانتاکلارا در دقیقه ۷۸ ‌و ۸۹ بازی اخراجی داد و زمانی که داور در سوت خود به علامت پایان بازی دمید سانتاکلارا با ۹ بازیکن در زمین حاضر بود.

محمد محبی ستاره بوشهری که در بازی‌های اخیر سانتاکلارا از جمله تقابل با بنفیکا به‌عنوان وینگ‌بک راست ۳ گل برای تیمش به ثمر رساند در این بازی در نوک خط حمله سانتاکلارا به میدان آمد و سرمربی این تیم کاستا مهاجم اصلی تیمش را نیمکت نشین کرد؛ به این‌خاطر که محمد محبی به دلیل توان بدنی، دوندگی بالایی دارد و در بازی‌های گذشته تیمش نشان داده بود در توپ گیری بازیکن متبحری است. او این نقش را در لیگ کاپ و در بازی با پورتو که تیم سانتاکلارا ۳-۱ پیروز شد، خوب بازی کرد. به واقع این بار ماموریت محمد محبی تغییر کرده بود. دفاع در خط حمله. او ماموریت یافته بود با شروع بازیسازی از منطقه یک‌سوم دفاعی براگا بازی را یک‌طرفه کند تا حملات براگا به خوبی‌ای که مد نظر کادر فنی این تیم است شکل نگیرد و به نظر می‌رسد محمد محبی و هم‌تیمی‌هایش در این ماموریت موفق بودند چرا که در نهایت به نتیجه مساوی دست پیدا کردند.

 

دوندگی بی امان محمد محبی در نوک خط حمله سانتاکلارا و هم‌چنین خستگی او موجب شد تا در دقیقه ۷۲ تعویض شود. سانتاکلارا با کسب یک امتیاز از بازی با تیم چهارم جدول ۲۶ امتیازی شد و در پایان هفته بیست و چهارم در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.