در حاشیه مصدوم شدن چند جوان با استعداد این شهر/ باعث این مصدومیت ها شمایید ،شما!

شناسه خبر: 36684
تاریخ انتشار: 02 فروردین 1401

مهران حاجب جوان خوش آتیه باشگاه شاهین که سالهاست در تیمها پایه یک بازیکن تاثیرگذار محسوب می شود آخرین مصدوم تیمی است که در چند ماه گذشته تمرین و درست و حسابی نداشت !

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر حاجب در آخرین بازی سال شاهین مصدوم شد و زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد تا حداقل شش ماه از میادین فوتبال دور باشد.

در اینکه فوتبال با مصدومیت گره خورده هیچ شکی نیست و هر فوتبالیستی در هر سطح و شرایطی باید منتظر آسیب دیدگی باشد اما نگاهی کوتاه و معقولانه به اتفاقات تلخ و بچه گانه باشگاههای پرطرفدار بوشهری مثل شاهین شهرداری و ایرانجوان داشته باشید متوجه خواهید شد که چقدر با روح و روان بازیکنان مستعد و نجیب بوشهری بازی شد تا مصدومیت سرنوشت آنها را عوض کند!

شکیب خو،پولادی و حالا این پسر مهران حاجب با مصدومیت طولانی باید دست و پنجه نرم کند و دلیلش هم کاملا مشخص است :مسافرتهای سنگین و چند ساعته با اتوبوس ، نداشتن تمرینات مستمر و مناسب روح و روان این نسل مستعد و آینده دار را تحت تاثیر قرار داد !

وقتی در این استان فوتبال را فقط برای توپ بازی در کوچه ها و پارک می خواهند نتیجه اش می شود بازی با روح و روان بچه هایی که سالهاست در تلاش هستند برای رسیدن به سطح اول فوتبال ایران اما کو معرفت ! کو نگاه مهربانانه و کجاست مدیریتی که درک کند فوتبال یک صنعت کاملا شادی آور و درآمد زا محسوب می شود !

با فوتبال مثل یک بچه سر راهی برخوردید کردید که هر فوتبالیستی از بوشهر رفت دیگر فکر برگشت به سرش نزند !


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.