علی رضا یک متخصص برای ارسالهای منجر به گل+عکس

شناسه خبر: 36833
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1401

اینکه در ۲۲ سالگی مثل یک بازیکن با تجربه برای عوض کردن جریان بازی بتوانی موفق باشی را علی رضا ابراهیمی مدافع چپ شاهین عامری در هفته لیگ دسته دوم به خوبی ثابت کرد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر علی رضا که امسال با وجود پیشنهادات خوب از لیگ دسته اول و حتی برتر ،حضور در شاهین عامری و لیگ دسته دوم را تشخیص داد و این اتفاق باید در نوع نگرش مسئولان شاهین عامری و مهدی کریمیان برای جذب این جوان بوشهری جستجو کرد.

روی دو گلی که درفشی مهاجم باتجربه شاهینی ها وارد دروازه عقاب کرد ارسالهای ابراهیمی تاثیر ویژه ای داشتند.علی از منطقه چپ زمین بدون دورخیز و در حرکت ،سمت راست زمین را نشانه گرفت ،توپ به بهترین شکل ممکن در اختیار مهاجم باتجربه و متخصصی گلزنی در لیگ دو قرار گرفت که درفشی بدون درنگ گل اول را به ثمر رساند.آنها که در ورزشگاه بودند روی گل دوم تیزهوشی این وینبک بوشهری را از نزدیک مشاهده کردند تا گل دوم روی یک کار تیمی و چهار پاس به ثمر برسد.

علی رضا ابراهیمی در بدترین تایم ممکن تیم ملی امید و دیده شدن زیر نظر مهدوی کیا را به علت مصدومیت از دست داد اما او نا امید نشده و به همراه شاهین عامری در آستانه صعود قرار دارد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.