تمجید دستیار کلوپ از ستاره بوشهری پورتو+عکس

شناسه خبر: 36869
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1401

 

مربی لیورپول از ماجرای خرید ستاره سابق پورتو گفت و به تمجید از برخی بازیکنان لیگ پرتغال مثل مهدی طارمی پرداخت.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر به نقل از خبرگزاری فارس، در پنجره نقل و انتقالات زمستان، تیم لیورپول برای خرید «لوئیس دیاز»، هم‌تیمی مهدی طارمی اقدام کرد و توانست او را به قیمت ۶۵ میلیون یورو خریداری کند.

ستاره کلمبیایی که در کنار طارمی جزو بهترین بازیکنان پورتو بودند، راهی لیورپول شد تا در این تیم در همین نیم‌فصل ارزش‌های خود را نشان دهد. او در دیدار هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا عالی کار کرد و باعث صعود تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

پپ لیندرز، دستیار کلوپ در خصوص خرید لوئیز دیاز در پنجره زمستانی به سایت اتلتیک گفت: ما بازی‌های زیادی از پورتو دیدیم. نه این فصل بلکه در تمام فصول تیم پورتو برای ما مهم است. برای مثل، لوئیز دیاز در بازی مقابل یوونتوس و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپای فصل قبل بسیار خوب کار کرد. ما کارشناسان خود را به پرتغال فرستادیم و استعدادیاب‌های ما او را تایید کردند. به همین دلیل به باشگاه پورتو خرید او را اعلام کردیم و این انتقال به خوبی انجام شد.

مربی لیورپول تایید کرد که این تیم بسیار به دنبال بازیکنان لیگ پرتغال است و ممکن است بار دیگر چنین خریدهایی صورت گیرد.

سایت طرفداری معروف لیورپولی‌ها به نام  Empire of the Kop در گزارشی نوشت: تیم پورتو ویتینا و فابیو ویرا را دارد. ۲ بازیکن جوانی که در پورتو درخشان هستند و پس از رفتن دیاز توانایی‌های خود را نشان دادند. ما باید حواسمان باشد که هندرسون، میلنر و تیاگو همه بالای ۳۰ سال سن دارند.

پپ لیندرز در خصوص بازیکنان پورتو اظهار داشت: سرخیو کونسیسائو خیلی روش‌های متفاوتی را امتحان کرد تا جانشین دیاز را پیدا کند. پورتو بازیکنان خوبی دارد که توسط کونسیسائو بهتر شدند. بازیکانی مثل ویتینا، فابیو ویرا، اوانیلسون و مهدی طارمی که با نظر کونسیسائو بهبود پیدا کردند و به ستاره‌ای درخشان بدل شدند.

در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، تیم آرسنال نیز به دنبال مهدی طارمی بود ولی اقدام به خرید این بازیکن نکرد. (اینجا بخوانید) طارمی به یکی از اهداف میلان نیز بدل شده ولی باید دید در انتها و در پنجره تابستانی چه اتفاقی برای ستاره کشورمان رخ خواهد داد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.