عکس روز:شما واقعیت را نبینید اما واقعیت همین است!

شناسه خبر: 36891
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1401

وقتی بازی مهم و حساس هفته بیست و پنجم لیگ یک در سیرجان سوت زده شد ،بازیکنان بوشهری در پیراهن تیمهای مس کرمان و آرمان گهر سیرجان مقابل هم قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر رضا دهقان و حسین احمدی در آرمان گهر و میلاد صارمی در مس کرمان برای موفقیت تیمهای خود تلاش ویژه داشتند که در نهایت بازی با تساوی خاتمه پیدا کرد.

ملوان انزلی ،مس کرمان و آرمان گهر سیرجان تیمهای اول تا سوم جدول لیگ یک با حضور بوشهری ها وضعیت ویژه ای برای علاقه مندان در استان بوشهر پیدا کرده اند.

حمید کللی فرد مدیر فنی و دهقان و احمدی بازیکنان آرمان گهر ،شعبانلو این هفته ها ستاره ملوان است و صارمی در مس کرمان تا کنون در پنج پست برای فرزاد حسین خانی به میدان رفته و تاثیرات خود را با گرفتن ۱۰ امتیاز در ترکیب مس نشان داده اما این جا باید غبطه خورد برای شهری مثل بوشهر، زادگاه ستاره لیگ پرتغال که سه تیم اول لیگ دسته اول از بازیکنانش بهره میبرند ولی فوتبال در شهر بوشهر را آن مسئولی که باید دوست داشته باشد دوست ندارد و گویا مسائل بسیار مهم تری برای نفرات بلند پایه این استان وجود دارد که اینگونه بی مهری به فوتبال و جوان بوشهر را روا میدارند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.