حواشی جالب مجمع سالیانه هیات فوتبال / اعتراض شدید محتشم به دو باشگاه ایرانجوان و شاهین شهرداری / بهروزیان فرد:۳۰نفر در ایرانجوان تصمیم گیرنده هستند،این چه شیوه باشگاهداری است!

شناسه خبر: 37146
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1401

مجمع سالیانه هیات فوتبال استان بوشهر در حالی برگزار شد که امیر حسین محتشم رئیس هیات فوتبال استان بوشهر و بهروزیان مدیر اداره ورزش و جوانان مسائل جالبی را بازگو کردند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر در حاشیه جلسه ای که روز شنبه در بوشهر برگزار شد رئیس هیات فوتبال بوشهر بیشترین انتقادات خود را متوجه دو تیم پرطرفدار ایرانجوان و شاهین شهرداری کرد.

محتشم در این باره گفت:دوستان برای تصمیم گیری های خود با ما مشورت نمیکنند اما تا دچار مشکل می شوند یادشان می آید هیات فوتبالی هم وجود دارد.بارها گفتیم فلان مربی مورد دارد و انتخاب نشود فلان بازیکن بی کیفیت وارد نکنید اما کو گوش شنوا!

قرار بر این بود که بازی شاهین عامری پخش زنده شود مدیر اداره ورزش طی یک ساعت رایزنی و با خرید کابل برق برای پخش زنده همکاری کرد.دوستان برای تصمیم گیری ها کاری با ما ندارند اما در آستانه سقوط از ما میپرسند حالا چکار کنیم!

رئیس هیات فوتبال بوشهر ادامه داد:آقایان دلال مشهور را به بوشهر وارد کردید و ۱۸ بازیکن غیر بومی آورد.بارها به شما و باشگاهتان اعلام کردم فلانی دلال است و این بلا را بر سر ایرانجوان نیاورید اما چون هزینه های باشگاهتان را دادند آزادشان گذاشتید!معضل اصلی فوتبال استان مدیریت باشگاهی است و باید این مسئله برطرف شود.

وی تصریح کرد:اجازه بدهید باز حرف بزنم.شهرداری سال گذشته برای شاهین حدود بیست الی سی میلیارد تومان هزینه کرد اما فجر با حدود شش میلیارد تومان راهی لیگ برتر شد.بارها در مورد ایرانجوان با آقای وزیری جلسه گذاشتم.یا این هیات مدیره می تواند مدیریت کند یا نمی تواند.از روز اول حضورم تا کنون ریالی بابت حق الزحمه از هیات فوتبال نگرفته ام .هیات ما بخاطر پول جلوی بازی هیچ تیمی را نگرفت.

آقای وزیری می گوید من طی این چند سال ۵ میلیارد تومان هزینه کردم پس بقیه در این باشگاه چکار کرده اند.شاهین و ایرانجوان متعلق به مردم است و اگر نمی توانند تیم را تحویل مردم بدهند.دوستان در این دو باشگاه اعلام کنند هیات فوتبال برای حل مشکلات این دو باشگاه چکاری انجام نداده! هیات فوتبال برای اسکان داوران بازی های تیمهای ایرانجوان و شاهین هزینه داده ! آیا در کشور هم هیات فوتبالهای دیگر برای تیمهای شهرشان این کارها را انجام میدهند…ضعف ساختار مدیریتی در این باشگاهها بی داد میکند!

بهروزیان فرد در این مجمع از عملکرد خود در اداره ورزش و دوران مدیریتی  اش دفاع کرد و اعلام کرد این مدل باشگاه داری که دوستان انجام میدهند فایده ای ندارد .از روزی که آمدم دغدغه تیم های مردمی را داشتم .شاهین در دوران ما زنده ماند .برخی در شورا قصدشان تیمداری و حمایت از شاهین نبود.حتی به دیدار معاون سیاسی استاندار رفتم و از دوستان شورا دعوت کردیم اما نیامدند!آنهایی باید در مورد شاهین شهرداری پاسخگو باشند که این بلا را بر سر تیم آوردند!

مدیر اداره ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد:کار ما در اداره ورزش انتخاب سرمربی و بازیکن برای شاهین شهرداری نبود که برخی می گویند چرا دخالت نکردید! در مورد ایرانجوان باید بگویم مشکل از خود آنهاست.این چه باشگاهی است شماره حساب باشگاه مشکل دارد! ۳۰ نفر مسئولیت ایرانجوان را بر عهده دارند و مشخص نیست کی به کیست! چند بار خواستیم به این باشگاه پولی تزریق کنیم اما حساب بانکی آنها باز نیست!بارها به آنها اعلام کردیم که می شود با جلب اسپانسر به ایرانجوان کمک کرد اما معلوم نیست در این باشگاه چه خبر است! عده ای هیات مدیره با هم اختلاف دارند گناه ما چیست! تازه علیه تیم هم اقدام میکنند!سیستم باشگاهداری این نیست! ایرانجوان سابقه دارد و ریشه دارد اما این شیوه تیمداری بدرد نمیخورد!

وی در خاتمه گفت:تنها راه نجات فوتبال استان استفاده از ظرفیت های صنعتی استان است.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.