قاب ویژه:روزهای تلخ سقوط شاهین و یک قاب امیدوار کننده +عکس

شناسه خبر: 37356
تاریخ انتشار: 07 خرداد 1401

این عکس تیمی متعلق به بازی تیمهای استقلال ملاثانی و شاهین شهرداری است که در هفته سی و دوم لیگ دسته اول به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر حتی در بدترین روزهای یک باشگاه که با سقوط همراه شد برخی اتفاقات می تواند امید را زنده نگه دارد! از این ترکیب یازده نفره نه بازیکن محصول تیمهای پایه باشگاهی هستند که از رده نوجوانان تا امید لیگ برتری محسوب می شوند.در این ترکیب امیدوار کننده بازیکنانی نظیر مهدی زارعی یا ادیب زارعی را مشاهده میکنید که از نونهالان تا بزرگسالان در همین باشگاه توپ زده اند.

درست که شاهین سقوط کرده ،درست که امسال همه دیدند ابتدای فصل لجبازی ها چه بر سر سهمیه لیگ یکی شهر بوشهر اورد اما بنزین سبز فوتبال بوشهر حتی در سال سقوط هم تمام نمی شود و این همان امیدی است که زنده مانده است.

امسال نه پولی بود نه مدیریتی که بتواند سهمیه را در لیگ دسته اول نگه دارد و هر وقت بی پولی و خروج غیر بومی ادامه پیدا کرد همین بچه های امید و زیر بیست وسه سال جور کشیدند تا دو پله سقوط رخ ندهد.

کاش این تجربه که بازی کردن در لیگ دسته دو یا دسته یک مهم نیست اما تیمداری در اندازه و آبروی فوتبال بوشهر مهم است سرلوحه قرار بگیرد و همین بچه ها از ابتدا خوش روحیه و با احترام در لیگ حاضر شوند چه بسا که همین ترکیب سال آینده در لیگ دسته دوم مدعی صعود لقب بگیرد به شرط آنکه تعصبات و تفکرات کورکورانه دست از سر فوتبال بردارد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.