خبر روز:جلسه مهم در اداره ورزش و جوانان برای تعین تکلیف شاهین عامری

شناسه خبر: 37561
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1401

با اعلام ناصری مالک باشگاه شاهین عامری مبنی بر اینکه با این وضعیت دیگر تیمداری نخواهد کرد ،کمال صالح احمدی سرپرست اداره ورزش و جوانان استان بوشهر خواستار حضور آنها در جلسه روز شنبه شد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر تیم تنگستانی که به تازگی و با اقتدار به لیگ دسته اول فوتبال ایران صعود کرده است نیاز به حمایت استانی دارد اما مالک این باشگاه به صراحت اعلام کرده با این وضعیت تیم را خواهد فروخت.

جلسه ظهر شنبه به میزبانی اداره ورزش و با حضور عوامل هیات فوتبال و باشگاه شاهین عامری برگزار گردید و مالک باشگاه شاهین عامری درخواستهای خود را در حالی مطرح کرده که باز هم تاکید کرده اگر کمک قابل توجهی از استان به او و تیمش نشود به هیچ عنوان ادامه نخواهد داد.

صالح احمدی با شنیدن صحبتهای عوامل باشگاه شاهین عامری و ارائه راهکارهای قابل تامل این پروژه ویژه و حساس را پیگیری کرده و حتی شبانه راهی استانداری شده تا شاید برای بقای این باشگاه در لیگ یک راهکاری پیدا شود.

هنوز خبر دقیقی از ملاقات سرپرست اداره ورزش و استاندار بوشهر موجود نیست اما باید متذکر شد که اگر نفر اول استان در بخش دولتی اراده کند می تواند برای بهبود و کمک به فوتبال گامهای موثری بردارد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.