کلامی کوتاه با سرمربی تیم ملی جوانان:لطفا بوشهری های با استعداد را با دقت ببین اقا صمد!

شناسه خبر: 37564
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1401

صمد مرفاوی مرد نام اشنا و خوزستانی فوتبال ایران چند روزی است سکان هدایت تیم ملی جوانان ایران را بر عهده گرفته است.

فارغ از همه هیاهوی این روزهای فوتبال ایران مرفاوی یک نام بدون حاشیه و به عبارتی خوشنام در استقلال و تیم ملی بوده که گلهای خاطره انگیز او در یاد علاقه مندان به فوتبال به نیکی یاد می شود.اکنون که مرفاوی روی نیمکت جوانان نشسته یک انتظار منطقی از وی می رود که روی استعداد بوشهری ها چشمان خود را نبنند! آقا صمد که از جمله یادگاری های مرحوم دهداری در فوتبال ماست اگر به گذشته برگردد و تیمهای پایه فوتبال ایران را رصد کند، همواره بازیکنان بوشهری از رده نونهالان تا امید از کیفیت بالایی برخوردار بوده اند.

واقعیت این است که مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید چشمان خود را روی بازیکنان امید و با کیفیت شاهین بست و شاید بازیکنانی نظیر بادره،مرادی می توانستند در همین اردوی قبلی عصای دست وی شوند.از طرفی حسین عبدی هم فقط در اردوی یک روزه نوجوانان بوشهری را دید که آنهم با تلاش فراوان هیات فوتبال بوشهر بود که سرمربی تیم ملی را مجاب کرد نگاهی به نوجوانان این دیار داشته باشد.

اما صمد مرفاوی می تواند بازیکن با کیفیتی مانند مهدی قاسمی در ایرانجوان را به خوبی ببنید و سپس تصمیم بگیرد تا شاید در لیست نهایی تیم ملی جوانان چند بازیکن از استان بوشهر داشته باشیم که البته حق ماست!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.