نکته تلخ روز: بوشهر، شهری که ستاره اش در میان صد بازیکن تاپ دنیا قرار دارد اما دلسوزی برای فوتبال ندارد !

شناسه خبر: 37650
تاریخ انتشار: 12 تیر 1401

این خبر را با دقت بخوانید:رسانه اسپانیایی و مشهور مارکا لیست صد بازیکن برتر جهان را اعلام کرد که نام ستاره تیم ملی ایران نیز در آن به چشم می‌خورد.

 مهدی طارمی در دو فصل اخیر با پیراهن پورتو  درخشیده و حالا در جایگاهی است که می‌شود به او لقب یک ستاره بین‌المللی را داد و حالا با انتشار فهرست صد بازیکن برتر جهان از دید رسانه مشهور مارکا، نام طارمی نیز در آن به چشم می‌خورد.

در ابتدای این لیست کریم بنزما، کورتوآ و وینیسیوس جونیور قرار گرفته است. محمد صلاح، کیلیان ام‌باپه، لوکا مودریچ، کوین دی‌بروینه، روبرت لواندوفسکی، ویرژیل فن‌دایک و سادیو مانه نیز در رتبه‌های چهارم تا دهم به انتخاب مارکا قرار گرفته‌اند.

نام فرزند بوشهر در میان صد ستاره بزرگ دنیای فوتبال قرار گرفته اما در شهر او با بی مهری تمام به فوتبال نگاه میکنند! شاید برای برخی مهم نباشد اما قرار گرفتن اسم طارمی در کنار ستاره های گرانقیمت و صاحب نام دنیا فوتبال نشان میدهد در بوشهر چه استعدادهای بی نظیری حضور دارند.

وضعیت شاهین شهرداری در گرو مزایده ،ایرانجوان در لیگ سه وضعیت نامعلومی دارد و شاهین عامری هم در آستانه فروش قرار دارد.

ستاره یک شهر باعث غرور مردمانش می شود اما مسولان آن شهر هیچ ارزش و احترامی به این همه استعداد نداشته و ندارند که  باید نوشت:افسوس و صد افسوس!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.