گزارش روز:حکایت تکراری در پارس جنوبی جم،این مدل تیمداری سودی برای استان بوشهر دارد!؟

شناسه خبر: 37684
تاریخ انتشار: 17 تیر 1401

تمرینات پارس جنوبی جم این روزها در تهران دنبال می شود و ایمان رزاقی راد مانند فصل گذشته از جمله مربیان لیگ یکی بود که خیلی زود یارگیری را آغاز کرد.

پارس جنوبی جم فصل گذشته بدون هیچ مشکل مالی در رقابتهای لیگ دسته اول شرکت کرد و آنگونه که اعلام شده بود پرداختی به بازیکنان هفتاد درصد بوده که در مقایسه با سایر تیمهای لیگ یکی ،پرداختی خوبی بوده است.در این میان نکته ای که می تواند مهم باشد عدم توجه به بازیکنان بومی استان بوشهر در این تیم نفتی است که اگر قرار بر ماندن در لیگ دسته اول باشد چرا فضای دیده شدن به بازیکنان جوان و مستعد استان بخصوص در شهرهای دیر،کنگان،جم ،ریز فراهم نشود!

ایمان رزاقی راد که اولین تجربه سرمربی گری اش در لیگ دسته اول به نوعی در استان بوشهر آغاز شد و باید قدردان این موقعیت بزرگ باشد که نصیب او شد .شاید در استانهای دیگر این فرصت ها برای مریبان غیر بومی به راحتی ایجاد نشود اما سرمربی جوان پارس باید بداند استان بوشهر از شمال تا جنوبش بازیکنان مستعدی وجود دارند که هر سال از تیمهای ایرانجوان و شاهین {حتی در سال سقوط آنها}باز هم شاهد شکوفایی بازیکنان جوان و هجرت انها هستیم!ما هم می دانیم که تهران و شروع تمرینات در آنجا چه حکایت هایی دارد و قرار نیست این روند هر سال تکرار شود!

فصلی که گذشت پارس دو بازیکن خوب بومی در سطح بزرگسال داشت که هر دو عملکرد قابل قبولی داشتند{دهقانی و نادری} اما چرا در ابتدای فصل رزاقی راد و کادر مدیریتی حاضر نشدند اردوی استعدادیابی در شهری مثل بوشهر برگزار کنند همان حکایت همیشگی است ! در تیمی مثل ایرانجوان بازیکنانی مثل ماهینی ،قاسمی ،سیاوشی در تیم شاهین شهرداری حداقل ده مهره زیر بیست و سال با کیفیت رو شدند و در شاهین عامری علی ابراهیمی جوان از جمله استعدادهای ناب بوشهری بودند که نشان دادند از برخی مهره های جذب شده پارس در فصل گذشته یک سر و گردن بالاتر بودند اما انگار پول فوتبالی نفت هم برای بوشهری ها نیست!

شهرهایی مثل کنگان،دیر و بخصوص جم  آنقدر استعداد و بازیکن با کیفیت دارند که هیچ کس نمی تواند آنها را کتمان کند اما گویا پارس جنوبی جم دوست دارد بازیکنان زیر ۲۳ سال تیمهای لیگ برتری را که نمی خواهند را میگیرد تا آنها با تجربه شوند ولی دوستان تصمیم گیرنده در این باشگاه باید بدانند که حق بچه ای استان بوشهر بیش از اینهاست !

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.