یک گزارش تلخ / چه هنرمندانه حمایت کردید!تیم تازه صعود کرده،فروخته می شود!؟

شناسه خبر: 37691
تاریخ انتشار: 19 تیر 1401

گویا مجتبی ناصری مالک باشگاه شاهین عامری بعد از شنیده وعده های پوچ به فکر فروش امتیاز این باشگاه است و شاید تا ۴۸ ساعت آینده اتفاقات تلخی رقم بخورد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر و بعد از برگزاری جلسات متعدد که هیچ نامه کتبی مبنی بر حمایت درست و با تدبیر از باشگاه شاهین عامری را در پی نداشت،مالک جوان باشگاه تنگستانی بر خلاف میل باطنی نامه ای را به سرپرست اداره ورزش و جوانان استان بوشهر ارسال کرده و عدم تیمداری خودش را به اطلاع صالح احمدی رسانده است.

مالک باشگاه شاهین عامری که بارها عنوان کرده بود بخشی از مشکلات مالی باشگاهش را حل کنند مابقی را خود را تقبل خواهد کرد اما هیچ سند رسمی و حمایتی برای وی صادر نشد تا جاییکه گفته می شود ناصری بعد از تعطیلی عید قربان برای مذاکره راهی تهران شود و مقابل خریداران تیمش بنشیند!

آنچه ناراحت کننده است بی مهری شدید به فوتبال در استان بوشهر است جایی که مهدی طارمی ستاره اش می باشد اما هیچ عزمی برای حمایت از این همه بازیکن جوان وجود نداشت و ندارد ! گویا مصاحبه ها و تقدیر ها در حد همان وعده باقی ماند!

فوتبال استان بوشهر در یک فصل با دو سقوط ایرانجوان و شاهین شهرداری کامش تلخ شد اما صعود شاهین عامری اندکی از این تلخی کاست تا یک صعود  دل تنگستانی ها و یک استان را شاد کند اما گویا خوشی به فوتبال بوشهر و جوانانش نیامده است!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.